گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

تخفیف ویژه رزرو و پرداخت اینترنتی بلیت خطوط هوایی لوفت هانزا


مسافران در زمان رزرو بلیت‌های خود از طریق وب سایت www.lufthansa.com/ir/en/flight-booking می‌توانند از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای پرداخت استفاده نموده و از تخفیف ویژه رزرو برخط استفاده نمایند.

صبح بخیر: مسافران در زمان رزرو بلیت‌های خود از طریق وب سایت www.lufthansa.com/ir/en/flight-booking می‌توانند از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای پرداخت استفاده نموده و از تخفیف ویژه رزرو برخط استفاده نمایند.  این تخفیف شامل 30 دلار برای کلاس اقتصادی در تمامی مسیرها و 100 دلار برای کلاس تجاری تنها در مسیر اروپا می باشد.




مسافرین محترم زمانی که بصورت آنلاین بلیت خود را رزرو می‌کنند، یک ایمیل تایید رزرو و لینکی به درگاه پرداخت الکترونیک بانک سامان دریافت می‌نمایند. مشتریان پس از دریافت این ایمیل می توانند با هر یک از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب  از طریق این درگاه نسبت به پرداخت اقدام نمایند. بدیهی است بلیت الکترونیکی پس از تصدیق پرداخت از طریق پست الکترونیک برای آنها ارسال خواهد شد. 



شبکه پروازی


مسافران از طریق فرانکفورت  به 127 مقصد در اروپا و در مجموع به 211 مقصد در سراسر جهان شامل اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا دسترسی دارند. مشتریان Lufthansa می توانند از طریق فرانکفورت به 21 مقصد در آمریکای شمالی بطور مستقیم پرواز کنند. علاوه بر این  Lufthansaاز طریق شرکت های هواپیمایی همکار خود Air Canada و United Airlines و شرکت زیرمجموعه خود JetBlue به 130 مقصد در آمریکای شمالی نیزخدمت رسانی می کند.







مشتری مداری


با انتخاب  Lufthansa مشتریان از مزایای متعدد برنامه Miles & More بهره مند می شوند. این برنامه که در سال 1993 تاسیس گردید، در حال حاضر 20،000،000 عضو دارد که آنرا به بزرگترین و موفقترین برنامه ویژه مسافران کثیرالسفر اروپا بدل می سازد.

به محض ثبت نام شما عضو برنامه شده و می توانید برای هر پرواز، اقامت در هتل، اجاره اتومبیل و حتی خرید، امتیازهای  ارزشمندی را جمع آوری نموده و سپس از امتیازها برای ارتقا کلاس پروازی، برخورداری از بلیط  رایگان و بسیاری امتیازات دیگر استفاده نمایید. حداقل سن جهت عضویت دو سال می باشد.



برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.miles-and-more.com مراجعه فرمایید.


ویدیو مرتبط :
هتل مجلل درویشی مشهد (تخفیف ویژه رزرو اینترنتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه هواپیمایی لوفت هانزا


هواپیمایی لوفت هانزا جهت افزایش رضایت مشتریان و در راستای تسهیل سفر برای اقشار مختلف، نرخ بلیط به مقاصد پروازی خود در قاره اروپا را کاهش داده است.

فروش ویژه هواپیمایی لوفت هانزا

از امروز تا 12 بهمن 1393

تا 25% کاهش در قیمت بلیط از تهران به اروپا
 
فروش ویژه هواپیمایی لوفت هانزا

هواپیمایی لوفت هانزا جهت افزایش رضایت مشتریان و در راستای تسهیل سفر برای اقشار مختلف، نرخ بلیط به مقاصد پروازی خود در قاره اروپا را کاهش داده است. برای  رزرو و خرید بلیط می توانید به آژانس مسافرتی خود و یا آدرس اینترنتی www.LH.com/iran مراجعه فرمایید.

لوفت هانزا در حال حاضر با انجام پرواز روزانه از تهران به فرانکفورت، افتخار میزبانی تعداد زیادی از مسافران ایرانی  در پرواز به اروپا، آمریکا و کانادا را دارا می باشد. گروه هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان بزرگترین خط هواپیمایی اروپا و با سابقه بیش از 58 سال  فعالیت در ایران همواره سعی در ارائه بهترین خدمات مسافرتی در قبال کم ترین هزینه را دارد.
 
فروش ویژه هواپیمایی لوفت هانزا

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید بلیط با دفتر نمایندگی لوفت هانزا در تهران به شماره تلفن 83388 تماس حاصل فرمایید.