متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

ذکر و دعا جهت شفا یافتن مریض



 


ذکر و  دعا جهت  شفا یافتن مریض

 

این دعا را دائم بخواند :

 

بسم الله الرحمن الرحیم یا منزل الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء »»


 

دعای دیگر به جهت شفا یافتن از بیماری

 

«« مریض مکرر بگوید : بسم الله الرحمن الرحیم یا هو یا من هو یا من لیس الا هو صل علی محمد و آل محمد

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ذکر شفا مریض و محبت در دل زن و شوهرinapply.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا ...



 

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا پیدا كنند!

 

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا پیدا كنند!مایلی كهن : خدا متكبران را شفا دهد .مایلی كهن در پاسخ به علی دایی كه به كنایه گفته است دعا می كند همه مریضان شفا پیدا كنند، می گوید: «من هم همین دعا را می كنم. دعا می كنم آدم هایی كه از محبت مردم سوءاستفاده می كند و دچار كبر و خود بزرگ بینی می شوند شفا پیدا كنند.»

علی دایی با طفره رفتن از پاسخ به آخرین اظهارات محمد مایلی‌كهن گفت: ماه رمضان نزدیك است و من دعا می‌كنم كه تمام مریض‌ها و بیماران‌مان شفا پیدا كنند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتهاماتی كه از سوی مایلی‌كهن به او وارد شده است، اظهار كرد: من دیگر راجع به این مسئله صحبت نمی‌كنم و فقط می‌خواهم به تیمم فكر كنم پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و من دوست دارم كار خودم را انجام دهم تا بتوانم در درون زمین حرف‌هایم را بزنم.


علی دایی در پاسخ به این سوال خبرنگاری كه آیا درگیری‌اش با فدراسیون و مایلی‌كهن، او را خسته كرده است، گفت: خیر، من كار خودم را انجام می‌دهم و با كسی هم درگیر نیستم.


مایلی كهن‏ كه از حكم كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال كه او را 5 میلیون تومان جریمه كرده ‏ شوكه شده با این حال می گوید ترجیح می دهد در فرصتی بهتر درباره این حكم حرف بزند.


كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ‏ دیروز محمد مایلی كهن و علی دایی را به دلیل آنچه نادیده گرفتن مفاد آیین‌نامه انضباطی و بخشنامه فدراسیون فوتبال مبنی بر انجام هرگونه مصاحبه شامل بر تحقیر، توهین تحریک آمیز و جنجالی خوانده شد به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.


سرمربی سایپا معتقد است حرف‌هایی كه او در جدل با علی دایی زده است دفاع از حق فدراسیون فوتبال و حق مردم بوده است. مایلی كهن در پاسخ به علی دایی كه به كنایه گفته است دعا می كند همه مریضان شفا پیدا كنند، می گوید: «من هم همین دعا را می كنم. دعا می كنم آدم هایی كه از محبت مردم سوءاستفاده می كند و دچار كبر و خود بزرگ بینی می شوند شفا پیدا كنند.».../عصر ایران