متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Stick Squad 4 برای اندروید


یک بازی کلاسیک که به شما تجهیزات جدید و سلاح‌های پرقدرت برای یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای بودن ارائه می‌شود. ماموریت‌های تیراندازی بسیاری در این سری از بازی وجود دارد که باعث افزایش مهارت‌های تیراندازی کاربر می‌شود.





صبح بخیر :
سری چهارم از بازی مبارزه‌ای و تک‌تیراندازی Stick Squad در دستان شماست! این بار، یک بیلیونر جوان به همراه دامین‌والکر و ران‌هاوکینگز در یک ماموریت خاص قرار گرفته‌اند. یک بازی کلاسیک که به شما تجهیزات جدید و سلاح‌های پرقدرت برای یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای بودن ارائه می‌شود. ماموریت‌های تیراندازی بسیاری در این سری از بازی وجود دارد که باعث افزایش مهارت‌های تیراندازی کاربر می‌شود.

دانلود بازی Stick Squad 4 برای اندروید دانلود بازی Stick Squad 4 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Stick Squad 3 برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Stick Stunt Biker 2 برای اندروید


Stick Stunt Biker 2 یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اندروید در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ می باشد که بیش از ۱۰ میلیون نفر آن را دانلود کرده اند! بازی دارای محیط کاملا متفاوت می باشد و شما را با چالش ها و موانع مختلفی مواجه می کند!





صبح بخیر :
Stick Stunt Biker 2 یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اندروید در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ می باشد که بیش از ۱۰ میلیون نفر آن را دانلود کرده اند! بازی دارای محیط کاملا متفاوت می باشد و شما را با چالش ها و موانع مختلفی مواجه می کند! در هر مرحله از بازی باید تلاش کنید با استفاده از موتور که در اختیار دارید از مکان های عجیب و مرموز و موانع سخت عبور کنید و به مراحل بعدی راه یابید! با کسب امتیار می توانید موتور خود را ارتقا دهید.

ویژگی ها:
- بیش از ۵۰ آهنگ زیبا طراحی شده
- مکان های منحصر به فرد شگفت انگیز
- موانع شگفت انگیز گیاهان گوشتخوار، تله، بشکه نفت، شیشه های انهدام پذیر، آسانسور، و غیره

دانلود بازی Stick Stunt Biker 2 برای اندروید دانلود بازی Stick Stunt Biker 2 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید