متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

با تو از شب های سرد بی کسی می گویم



 

 

  شب های سرد بی کسی...

 

... و با تو از شب های سرد بی کسی می گویم

از التهاب اشک، از عبور سنگین لحظه ها و سکوت مرگ آور حسرت،

در این صحرای بی پایان، به روی ماسه های سرنوشت خویش می بارم

نه نای رفتن دارم، نه تاب ماندن

آرام و سنگین قدم بر می دارم، به کدامین سو، نمی دانم

سر به سوی آسمان می کنم،

معبودا! از این همه گذشتن خسته ام،

پناهم ده امشب، که از خویشتن گسسته ام،

به راه خود ادامه می دهم، چشمانم به دور دست ها خیره مانده،

گام هایم، آرام و آرام تر می شوند، دیگر سرما تمام وجودم را گرفته

نفس هایم به شماره افتاده و دیگر توان ایستادن ندارم،

هوای پریدن به سرم زده،

ندایی در من نجوا می کند،

باور کن فردا خواهد آمد.

 

منبع:راز و نیاز



ویدیو مرتبط :
آیا اجازه می دهی گویم تو را مادر ؟؟؟ - سید مهدی حسینی-شب اول فاطمیه 88- هیئت علمدار قاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای گرم فرزاد فرزین در یک شب سرد پاییزی + عکس



 

فرزاد فرزین پنجشنبه و جمعه 4 و 5 آبان ماه 91 در دو سانس 18 و 21:30 در هوای سرد پاییزی اجرای گرم خود را به سالن میلاد برد.
در کنسرت پاییزه فرزاد فرزین(4 آبان ماه) این خواننده به مانند دیگر اجراهای گذشته خود با سناریوهای کارگردان هنری خود کیوان ملک مطیعی سوپرایزهای ویژه ای برای هوادارانش به ارمغان داشت.
البته لازم به ذکراست به علت تمدید شدن کنسرت فرزاد فرزین در تاریخ 17آبان ماه در برج میلاد تهران از بیان این ایده های جالب معذور می باشیم تا شما دوستدارن این هنرمند لذت تجربه این کنسرت ویژه را از دست ندهید.

فرزاد فرزین  , کنسرت  فرزاد فرزین , عکس های کنسرت

در ابتدای برنامه فرزاد فرزین پس اجرای قطعه«بیابیا»به حضار در سالن گفت:خیلی خوشحال و مفتخریم که در یکی از روزهای پاییزی خدمت شما عزیزان هستیم.
وی‌ افزود: امیدوارم امشب شبی باشد که شما انتظار آن را داشته اید.
خواننده آلبوم«شلیک» ازانتشار آلبوم جدید خود در شهریور92 خبر داد و گفت: آلبومی متفاوت را در دست تهیه دارم و با گروهی کار می‌کنیم که در تمایز این آلبوم با سایر آثارم به من کمک ویژه ای می کنند.
وی افزود: دوست ندارم آلبوم هایم تکراری باشد و مطمئن باشید من و گروهم درمسیر موسیقی پاپ در جا نخواهیم زد چون شما عزیزان لایق بهترین ها هستید.

فرزاد فرزین  , کنسرت  فرزاد فرزین , عکس های کنسرت

در بخش دوم کنسرت فرزاد فرزین که با پوششی متفاوت بر روی استیج رفت پیش از اجرای قطعه «بچه» حسام نواب صفوی روی صحنه ظاهر شد و با قرار گرفتن در برابر یک تلویزیون و خواندن و سپس رها کردن تعدادی نامه با شکلی متفاوت مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت و سپس شروع به نواختن پیانو کرد در این زمان فرزاد فرزین در کنار وی قرار گرفت.

فرزاد فرزین  , کنسرت  فرزاد فرزین , عکس های کنسرت

در کنسرت پنج شنبه شب،فرزاد فرزین قطعات «دوریت» ، «بیابیا»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی» «شانس»،«شورشی»،«کی میتونه»،«خیانت»،«عذاب»،«بچه» و ... را اجرا کرد.
در این برنامه همچنین تصاویری از تمرین این خواننده جوان به همراه اعضای ارکستر در چند شب پیش از برگزاری کنسرت برای علاقمندان پخش شد.

فرزاد فرزین  , کنسرت  فرزاد فرزین , عکس های کنسرت

اعضای گروهی ارکستر که در این کنسرت فرزاد فرزین را همراهی کردند امیر میلاد نیکزاد(رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)،محمد شاکری(نوازنده کیبورد)،احمد امین پور(نوازنده پرکاشن)،مهرداد معافی(نوازنده گیتار الکتریک)،مهراب رمضان پور(نوازنده درامز)، کسری فدیور(نوازنده ویلون)، آرین کشیشی (نوازنده گیتار)، آرمین کشیشی،(نوازنده گیتار باکس) و ایمان جعفری پویان (نوازنده ساکسیفون).
همچنین اعضای گروه کر را نیز علی تهرانی، شهاب شهبازی و انوشیروان تقوی تشکیل می دهند.
منبع:inn.ir