ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارشی از نخستین تمرین تیم ملی در برزیل


نخستین تمرین تیم ملی در سایه تدابیر امنیتی خاص از هتل تا کمپ تیم ملی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: نخستین تمرین تیم ملی در سایه تدابیر امنیتی خاص از هتل تا کمپ تیم ملی برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی روز پر مشغله‌ای را در بدو ورودشان به برزیل پشت سر گذاشتند. بنا بر اعلام قبلی برنامه هر روزه تیم ملی، بازیکنان پس از انجام اقدامات متعدد مانند امضای لباس و توپ برای موزه فیفا، شرکت در کلاس‌های آموزشی و توجیهی، تهیه عکس و فیلم و صرف ناهار در هتل محل اقامتشان، بعدازظهر چهارشنبه و با حضور پلیس ایالتی و فدرال برزیل و با حضور تیم اسکورت شامل چندین خوردوی پلیس و تعداد زیادی پلیس موتورسوار به محل تمرینات خود در باشگاه کورینتیانس رفته و ضمن آشنایی با کمپ تمرینی خود که از مجهزترین باشگاه‌های برزیل به لحاظ امکانات مختلف تمرینی و بخصوص پزشکی ورزشی و بدنسازی است، به مدت دو ساعت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

تمرین امروز در سالن بدنسازی و با انجام کارهای فیزیکی آغاز شد و پس از انجام تمرینات مختلف در سالن، بازیکنان در محل زمین چمن کمپ حاضر شده و تمرینات خود را با کار با توپ و سپس تمرین در زمین کوچک ادامه دادند.

- تعداد زیادی از رسانه‌های محلی برای پوشش خبری تمرین تیم ملی در محل کمپ حاضر شدند.

- در محل تمرین همه تیم‌های شرکت کننده یک خودروی اورژانس با تجهیزات کامل و به صورت تمام وقت از سوی فیفا حضور دارد.

- پس از تمرین تیم ملی و در زمان بازگشت به هتل صحنه بسیار جالبی توسط پلیسهای موتورسوار ایجاد شده بود. پلیس های موتورسوار با ایجاد راه بندهایی در ورودی اتوبان، باعث بوجود آمدن کیلومترها ترافیک فشرده شده بودند تا برای عبور تیم ملی ایران مشکلی وجود نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از تمرین تیم ملی تکواندو - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تمرین تیم ملی ایران در برزیل


آخرین جلسه تمرینی شاگردان کی‌روش پیش از دیدار با ترینیداد و توباگو برگزار شد.

ایسنا: آخرین جلسه تمرینی بازیکنان تیم ملی ایران پیش از دیدار با ترینیداد و توباگو عصر شنبه به وقت محلی برگزار شد.

• برخلاف روزهای گذشته تمرین روز شنبه تیم ملی ایران در یک نوبت برگزار شد . بازیکنان ایران صبح را به استراحت پرداختند و بعد از ظهر در زمین چمن به کار با توپ پرداختند.

• تمرین تیم ملی ایران پشت درهای بسته برگزار شد و کارلوس کی‌روش به خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم ملی ایران اجازه داد تا تنها از 15 دقیقه نخست تمرین که بازیکنان مشغول گرم کردن بودن تصویر را ضبط کنند.

• تیم ملی ترینیداد و توباگو در آخرین دیدار دوستانه خود برابر آرژانتین با 3 گل شکست خورد.

• نمی توان ترکیب ایران را در بازی با ترینیداد حدس زد چرا که خبرنگاران نتوانستند تمرینات ایران را زیر نظر بگیرند و هنوز معلوم نیست ترکیب اصلی کی‌روش برای بازی با ترینیداد چگونه است.

دیدار ایران و ترینیداد و توباگو آخرین دیدار شاگردان کی روش قبل از جام جهانی 2014 است که امشب در کمپ تمرینی کورینتیانس برگزار خواهد شد.