ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابر بانک در اردوی تیم ملی دنبال چه بود؟


عصر دوشنبه حسین هدایتی به همراه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی رفتند.

خبرگزاری میزان: عصر دوشنبه حسین هدایتی به همراه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی رفتند که برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که هدایتی به منظور مذاکره با برخی از ملی‌پوشان از جمله چند لژیونر خاص به اردوی تیم ملی فوتبال رفته بود.  البته تا این لحظه وی از قصد خود به منظور حضور در اردوی تیم ملی چیزی به زبان نیاورده است.
 
بنابراین گزارش حضور هدایتی در اردوی تیم ملی فوتبال با واکنش کی‌روش مواجه شده و در اظهارنظری گفته است که اردوی تیم ملی جای این کارها نیست.
 
گفتنی است صبح امروز هم علیرضا منصوریان سرمربی تازه حکم گرفته آبی‌پوشان پایتخت به اردوی تیم ملی رفته بود که حضور وی در اردو با واکنش طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه بوده است .

اینكه عابر بانک فوتبال به چه دلیل در اردوی تیم ملی حاضر شده مشخص نیست اما سابقه نشان داده كه حسین هدایتی از چنین شوهای تبلیغاتی بدش نمی‌آید.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابر بانک در اردوی پرسپولیس


حسین هدایتی همراه مدیران باشگاه پرسپولیس امروز به تبریز سفر کرد تا در کنار این تیم باشد.

کاپ: در حالی که حسین هدایتی در هفته جاری از سفر خود به تبریز برای حمایت پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد خبر داده بود، امروز به وعده خود عمل کرد و همراه طاهری و گرشاسبی خود را به اردوی سرخپوشان رساند.

او که به عابربانک پرسپولیسی ها مشهور است، در یک هفته اخیر به سرخپوشان وعده پاداش داده بود و برای هواداران استقلال نیز حسابی کری خوانده بود.