ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری خوانی دنی آلوس برای اسطوره فوتبال


مدافع برزیلی بارسلونا به تازگی موفق شده تا رکورد پله در کسب عنوان قهرمانی بشکند.

ورزش سه: مدافع برزیلی بارسلونا به تازگی موفق شده تا رکورد پله در کسب عنوان قهرمانی بشکند.

دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسلونا، که با قهرمانی در رقابت های لالیگا و کوپا دل ری موفق شده از کورد قهرمانی های پله، اسطوره فوتبال برزیل، عبور کند در یکی از حساب های رسمی خود در شبکه اجتماعی به این مسئله واکنش نشان داد.

کری خوانی دنی آلوس برای اسطوره فوتبال

آلوس در اینستاگرام خود نوشت:" پله، تو پادشاه هستی، یک پادشاه. اما من از تو جام های بیشتری برده ام. آرام باش. اگر می خواهی از من انتقاد کنی این کار را انجام بده اما من بسیار خوشحال هستم."

این اولین بار نیست که دنی آلوس چنین واکنش های جالبی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.


ویدیو مرتبط :
رقص دنی آلوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: کری‌خوانی نمک فوتبال است


مدیرعامل پرسپولیس مرحوم "ناصر حجازی" را متعلق به کل فوتبال ایران و جهان دانست و از وی به عنوان مردی ساده، شفاف و فوتبالیستی با عظمت یاد کرد.

ایسنا: مدیرعامل پرسپولیس مرحوم "ناصر حجازی" را متعلق به کل فوتبال ایران و جهان دانست و از وی به عنوان مردی ساده، شفاف و فوتبالیستی با عظمت یاد کرد.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم تجلیل از مرحوم ناصر حجازی مراسم تجلیل از ناصر حجازی را اقدامی بسیار عالی و شایسته خواند و افزود: این که از وی تجلیل به عمل آمد، بسیار کار خوب بود و ما هم از آن خوشحالیم و امشب به احترام ناصر و با افتخار به اینجا آمدیم؛ همان طور که خیلی از پرسپولیسی‌ها نیز آمدند. وی متعلق به کل فوتبال ایران و جهان است و یک ایرانی ساده، شفاف، بزرگ و یک فوتبالیست باعظمت بود.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: البته برگزاری این گونه مراسم‌ها برای تجلیل از بزرگان فوتبال کشور اقدامی پسندیده است ولی کافی نیست. به هر حال وظیفه همه ماست که از بزرگانی مانند او که در کشورمان نایاب هستند، به خوبی تجلیل کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد گرم میان او و فتح‌الله‌زاده در مراسم بر خلاف کری خوانی‌هایشان در روزنامه‌ها گفت: من و فتح‌الله‌زاده با یکدیگر رفیق هستیم، ولی کری خوانی در فوتبال نیز لازم است کما این که اگر کری نخوانیم، روزنامه‌ها و سایت‌ها سوژه‌های داغی برای نوشتن ندارند و در حقیقت کری خوانی‌های میان ما نمک فوتبال است.

وی درباره پیش‌بینی نتیجه‌ داری نیز گفت: داربی جدال بین من و فتح‌الله‌زاده نیست و البته ان‌شاءالله در داربی نیز پیروز می‌شویم.