ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کری‌خوانی ستاره سینما برای پرسپولیسی‌ها


پوریا پورسرخ از هواداران دو آتشه استقلال است و می گوید در کری‌خوانی برای تیم رقیب کم نمی‌آورد.

خبر آنلاین: پوریا پورسرخ ستاره سینما و تلویزیون که به قول خودش از آن استقلالی‌های دو آتشه است، روز جمعه به استادیوم رفته بود بازی تیم محبوبش برابر تراکتورسازی را از نزدیک تماشا کند. دیداری که در نهایت با شکست آبی پوشان به پایان رسید و آنها را تا رده پنجم جدول پایین آورد. در مقابل تیم پرسپولیس در ایستگاه پایانی لیگ برتر استقلال اهواز را شکست داد تا نایب قهرمان لیگ برتر شود.

 همه اینها باعث شد که شبکه های اجتماعی پُر شود از کری‌خوانی های هواداران دو تیم بزرگ پایتخت. پرسپولیسی ها که بعد از سه سال جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند، حسابی برای رقیب سنتی خود کری خواندند و در مقابل استقلالی ها هم جواب آنها را دادند. پوریا پورسرخ یکی از این استقلالی هاست که در جواب کری خوانی های پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید: «من یک کلام بیشتر ندارم و حرف اضافه ای هم نمی زنم. چند سالی است که پروازهای خارجی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام منتقل شده، حالا که پرسپولیس بعد از صد سال به آسیا رفته لطفا به آنها بگویید که اشتباهی به فرودگاه مهرآباد نرود!»


ویدیو مرتبط :
استقلال :جوابی بر تمامی کری خوانی های پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 

اخبار ورزشی - کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس

مهاجم استقلال که امسال نتواست جامی با این تیم کسب کند گفت: این برای اولین سال است که در ۸ سال اخیر، فصل را بدون جام تمام کردم.

آرش برهانی امروز در صفحه اجتماعی اش نوشت: افتخار می کنم که استقلالی هستم و در این 8 سال هیچ فصلی را بدون جام تمام نکرده بودم. برای من قهرمانی در یکی از جام ها عادت شده بود و باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم که در این فصل نتواستیم آنها را خوشحال کنیم.

برهانی در قسمت دیگری از حرف هایش که به نظر می رسد کنایه به بازیکنان و هواداران پرسپولیس بوده، گفته است: همیشه خوشحالی ما برای گرفتن جام بوده است نه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا. داداش کوچک، شرمنده و دوستدار شما.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 اخبار ورزشی - جام نیوز