ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاکا به منچستر می رود



 

 

کاکا به منچستر می رود


باشگاه منچستر یونایتد خواستار به خدمت گرفتن هافبک توانمند تیم رئال مادرید به صورت قرضی تا پایان فصل شد.

به گزارش جام نیوز، سر الکس فرگوسن این روزها به شدت خط میانی خود را آشفته و نا به سامان می بیند. در روزهایی که کریگ در بند مصدومیت است و فلچر نیز از آمادگی جسمانی بالایی ندارد. در این میان اندرسون نیز نتوانسته خواسته های فرگی را میانه میدان برآورده سازد. بنابراین تمام این عوامل دست در دست هم داد تا فرگی به فکر جذب یک هافبک خلاق برای تیمش بیفتد، تا دیگر مجبور به استفاده از رونی در این پست نباشد.

آمادگی بالای این روزهای کاکا و درخشش های او در رئال مادرید نیز مزید بر علت شد تا فرگی او را برای تیمش نشان کند و او را تا پایان فصل جاری در اختیار بگیرد.

یک منبع آگاه از باشگاه رئال مادرید خبر می دهد که مقامات رئال روابط بسیار خوبی را با سران شیاطین سرخ دارند و آمادگی خود را برای انتقال قرضی کاکا تا پایان فصل به منچستریونایتد اعلام کرده اند و در صورت امکان انجام این انتقال رضایت کامل دارند.

فرگوسن به کاکا اعتماد دارد و مطمئن است که کاکا در جمع شیاطین سرخ خواهد درخشید. از طرف دیگر فرگوسن از جانب اینکه کاکا مدتی را تحت نظر مورینیو کار کرده، بسیار خوشحال است و این امر او را برای انجام این انتقال دلگرم تر می نماید.

باشگاه منچستر یونایتد در صورت تمایل کاکا، بسیار زیادی دارد تا با کاهش چند درصدی قیمت این بازیکن، او را در پایان فصل به طور دائم به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بولت با پیراهن منچستر به میدان می‌رود


سرانجام رویای "یوسین بولت" برای بازی در تیم فوتبال منچستریونایتد به واقعیت می‌پیوندد و این سریع‌ترین دونده جهان ماه آینده با پیراهن تیم محبوبش به میدان می‌رود.

خبرگزاری مهر: سرانجام رویای "یوسین بولت" برای بازی در تیم فوتبال منچستریونایتد به واقعیت می‌پیوندد و این سریع‌ترین دونده جهان ماه آینده با پیراهن تیم محبوبش به میدان می‌رود.

"یوسین بولت" ماه آینده در دیدار خداحافظی دوستش "ریو فردیناند" در بازی مقابل سویا در اولدترافورد به میدان خواهد رفت.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به سان گفت: یوسان سرانجام به آرزویش رسید و در کنار ریو به بازی خواهد پرداخت. خیلی جذاب و دیدنی است اگر کنترل توپ و پاس‌های یوسین با سرعتش منطبق شود. این یک بازی کامل خواهد بود.

بولت 26 ساله که اهل جاماییکا است پیش از این به سرمربی پیشین منچستریونایتد "سرآلکس فرگوسن" التماس کرده بود تا به او شانسی برای بازی در تیم دهد. او گفت: می‌دانم که می‌توانم تغییری ایجاد کنم. من سریع‌ترین بازیکن تیم خواهم بود اما همچنان بازی هم می‌توانم بکنم.

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/04/16/IMG10362564.jpg