اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بولت با پیراهن منچستر به میدان می‌رود


سرانجام رویای "یوسین بولت" برای بازی در تیم فوتبال منچستریونایتد به واقعیت می‌پیوندد و این سریع‌ترین دونده جهان ماه آینده با پیراهن تیم محبوبش به میدان می‌رود.

خبرگزاری مهر: سرانجام رویای "یوسین بولت" برای بازی در تیم فوتبال منچستریونایتد به واقعیت می‌پیوندد و این سریع‌ترین دونده جهان ماه آینده با پیراهن تیم محبوبش به میدان می‌رود.

"یوسین بولت" ماه آینده در دیدار خداحافظی دوستش "ریو فردیناند" در بازی مقابل سویا در اولدترافورد به میدان خواهد رفت.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به سان گفت: یوسان سرانجام به آرزویش رسید و در کنار ریو به بازی خواهد پرداخت. خیلی جذاب و دیدنی است اگر کنترل توپ و پاس‌های یوسین با سرعتش منطبق شود. این یک بازی کامل خواهد بود.

بولت 26 ساله که اهل جاماییکا است پیش از این به سرمربی پیشین منچستریونایتد "سرآلکس فرگوسن" التماس کرده بود تا به او شانسی برای بازی در تیم دهد. او گفت: می‌دانم که می‌توانم تغییری ایجاد کنم. من سریع‌ترین بازیکن تیم خواهم بود اما همچنان بازی هم می‌توانم بکنم.

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/04/16/IMG10362564.jpg


ویدیو مرتبط :
گل زیبای رود فن نیستلروی با پیراهن منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم‌ملی با زیر پیراهن جیووا به میدان می‌رود!


طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تغییر می‌‌کند.

خبرگزاری فارس: طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از سوی برند ایتالیایی تیم ملی تغییر می‌‌کند.

رونمایی از طرح اولیه تیم ملی توسط جیووا، اتفاقاتی را در پی داشت و باعث شده بود بسیاری از اهالی فوتبال نسبت به طرح ساده لباس تیم ملی انتقاداتی را مطرح کنند.

بر همین اساس و با جلسه‌ای که به تازگی بین مسولان فدراسیون و این برند برگزار شد، مقرر شده است تا طرح ساده تیم ملی فقط برای دیدار با مقدونیه مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن برای رقابت‌‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه این طرح با نظر کادرفنی تیم ملی تغییر کند.

همچنین محموله اول برای تأمین لباس‌‌های بازی و تمرین تیم ملی مستقیم از ایتالیا وارد ایران شده و در منطقه جلفا در انتظار ترخیص است.

این لباس‌ها از هفته آینده با آغاز تمرینات تیم ملی مورد استفاده ملی‌پوشان قرار خواهد گرفت.