ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژوزه: پرسپولیس برای پیروزی تلاش کرد، استقلال برای نباختن



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تماشاگران تمرکز بازیکنان را بر هم زدند

ژوزه: پرسپولیس برای پیروزی تلاش کرد، استقلال برای نباختن

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برد می‌خواستیم و استقلال برای نباختن تلاش می‌کرد.

مانوئل ژوزه پس از کسب تساوی یک بر یک برابر استقلال در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های تصویری گفت: در این بازی یک تیم می‌خواست برنده شود که ما بودیم و تیم دیگر دوست داشت بازنده نباشد و 90 دقیقه به دفاع پرداخت.

وی ادامه داد: در اکثر دقایق نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و دو شانس صد در صد گل داشتیم. در مقابل، تیم حریف تنها دفاع می‌کرد. اگر فیلم بازی را ببینید دروازه بان ما هم حتی یک بار به سختی نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس افزود: در نیمه دوم شرایط بازی عوض شد، استقلال دفاع خود را به خط حمله آورد و باعث شد کیفیت بازی از دست برود. آنها قصد داشتند توپ‌های بلند را ارسال کنند و از این طریق به گل برسند. بازی کیفیت لازم را نداشت پس از آن مهاجم بلند قد خود را وارد زمین کردند تا بهتر بتوانند از توپ‌های بلند استفاده کنند. ما بازی خودمان را انجام دادیم و در نیمه دوم نتوانستیم همانند نیمه اول کار کنیم. تماشاگران تمرکز بازیکنان را به هم زدند و دقایقی باعث ایجاد وقفه در بازی شدند.

ژوزه در مورد اینکه تماشاگران از او توقع برد داشتند عنوان کرد: من همیشه در دربی‌ها شانس داشتم. به بازیکنان خودم افتخار می‌کنم. با توجه به نتیجه بد بازی‌های قبلی امروز بازیکنان خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند و آن طوری که می‌خواستیم بازی کردند.

ژوزه در مورد اینکه شرایط پرسپولیس چه زمانی بهتر می‌شود گفت: ما در این بازی شانس نداشتیم به جرقه‌ای نیاز داریم و امیدوار بودیم که این جرقه دراین بازی زده شود اما امیدواریم روز به روز بهتر شویم و از این بازی به بعد بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد نیمکت نشینی انصاری فرد و بازی ندادن به ایمون زاید اظهار داشت: به انصاری‌فرد اعتماد دارم. برای تمام بازیکنانم احترام قائل هستم و سعی می‌کنم که در هر بازی انتخاب درستی داشته باشم.هر زمانی که احساس می‌کنم وقتش است بازیکنان مورد نظر را در ترکیب قرار می‌دهم.

ژوزه در مورد تعطیلی مسابقات تصریح کرد: این تعطیلی باعث می‌شود هماهنگی تیم از بین برود. بازیکنان هر اندازه که بیشتر بازی کنند هماهنگی بیشتری پیدا می‌کنند و این تعطیلات نمی‌تواند کمکی به ما کند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مانوئل ژوزه دردسر تازه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریفان پرسپولیس و استقلال با پیروزی آغاز كردند



 

 

 

حریفان پرسپولیس و استقلال با پیروزی آغاز كردند

 

هفته اول لیگ برتر ازبکستان

حریفان پرسپولیس و استقلال با پیروزی آغاز كردند

تیم‌های بنیادکار و پاختاکور هفته اول لیگ برتر فوتبال ازبکستان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

فصل جدید لیگ برتر ازبکستان شب گذشته آغاز شد که در هفته اول این رقابت‌ها تیم‌های بنیادکار و پاختاکور، حریفان پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود به پیروزی رسدند.

بنیادکار، قهرمان فصل قبل، در این هفته میهمان مشعل بود که به برتری 2 بر صفر دست یافت و صدرنشین هفته اول لقب گرفت.

پاختاکور هم که در گروه دوم با استقلال ایران هم‌گروه است، برابر میهمان خود قیزیل‌ قوم به برتری 2 بر صفر دست یافت.

در دیگر دیدار مهم نوفباخور با نتیجه یک بر صفر از سد متالبورگ گذشت.