ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی بهترین بازیکن فصل اروپا می شود؟


یوفا برای چهارمین سال پیاپی بهترین بازیکن فصل شاغل در فوتبال اروپا را معرفی می کند

آی اسپورت: امشب قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 15-2014 برگزار خواهد شد و به سنت سال های اخیر، یوفا همزمان با قرعه کشی، بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا را هم معرفی خواهد کرد.

بعد از اینکه در سه سال گذشته این جایزه به مسی، اینیستا و ریبری رسید، امسال برنده نهایی از بین کریس رونالدو، مانوئل نویر و آرین روبن انتخاب خواهد شد. رونالدو برای چهارمین بار پیاپی در فهرست سه نامزد نهایی قرار دارد و با توجه به نمایش درخشانش در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان، از شانس بالایی برای کسب این جایزه برخوردار است.

البته دو نامزد دیگر هم کم شانس نیستند. نویر علاوه بر فصل خوبی که با بایرن سپری کرد، با تیم ملی آلمان در جام جهانی به قهرمانی رسید و روبن هم با تیم ملی هلند، تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت. به نظر شما، از بین این سه گزینه، جایزه بهترین بازیکن فصل اروپا به چه کسی خواهد رسید؟


ویدیو مرتبط :
ویدیوکامل(مسی بهترین بازیکن اروپا در فصل 2015راکسب کرد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 نامزد نهایی بهترین بازیکن فصل اروپا


وفا امروز سه نامزد نهایی بهترین بازیکن فصل اروپا را معرفی کرد .

بیست چهارده: یوفا امروز سه نامزد نهایی بهترین بازیکن فصل اروپا را معرفی کرد .

برنده این عنوان روز 28 آگوست معرفی می شود .

کریستیانو رونالدو، آرین روبن و مانوئل نویر سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل اروپا هستند . این جایزه روز 28 آگوست در جریان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داده می شود .

سه نامزد نهایی در سال گذشته مسی، ریبری و رونالدو بودند که در نهایت جایزه به وینگر فرانسوی بایرن تعلق گرفت .

این جایزه با همت یوفا و با رای گروهی از  ژورنالیست های معتبر هر ساله اعطا می شود .