ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا دادکان سند را به نام فدراسیون زد


سخنگوی پیشین فدراسیون فوتبال گفت: آقای دادکان ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را با هدف کمک به این دو باشگاه خریداری کرد اما برای اینکه فروخته نشوند سندش را به نام فدراسیون زد.

خبرگزاری مهر: غلامحسین زمان آبادی ضمن بیان این مطلب در مورد مالکیت ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: محمد دادکان پیش بینی چنین روزهایی را کرده بود و او برای اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نتوانند ساختمان را به بهانه بهبود وضعیت بفروشند سند را به نام خود فدراسیون زده بود.

سخنگوی فدراسیون محمد دادکان خاطرنشان کرد: در واقع باشگاه های استقلال و پرسپولیس عملا سند ساختمان های خودشان را ندارند و این سند به نام فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: نکته اما اینجاست که فدراسیون فوتبال در آن زمان این کار را انجام داد تا به این دو باشگاه کمک کند اما آنچه فدراسیون امروز انجام می دهد نقض غرض است و هدف دادکان این نبود.

زمان آبادی خاطرنشان کرد: در واقع ترس دادکان این بود که مدیران این دو باشگاه با مواجهه با شرایط سخت ساختمان ها را بفروشند که اتفاقا همین موضوع یک بار برای پرسپولیس پیش آمد و طلبکاران می‌خواستند ساختمان را مصادره کنند و اگر آن روز این محکم کاری انجام نشده بود همین ساختمان هم برای باشگاه پرسپولیس باقی نمانده بود.

غلامحسین زمان آبادی در ادامه افزود: فدراسیون نباید کار را برعکس کند. به این دو باشگاه باید کمک شود نه اینکه اموالشان را از آنها بگیریم. البته ممکن است این مسئله در پی اعلام واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی گفته شده باشد که در این صورت باید در مجلس برایش مصوبه گرفت که آیا اموال دو باشگاه را هم در خصوصی سازی واگذار کنند یا اینکه اموال را هم با برند این دو باشگاه به فروش برسانند.

سخنگوی پیشین فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال در تمام دنیا و اگر مصداقی بخواهیم حرف بزنیم در همین ترکیه وزارت ورزش‌شان که البته همان کمیته ملی المپیک است، فدراسیون فوتبال وام های بلند مدت به باشگاه ها می دهد و آن را هم بعدا می‌بخشند تا باشگاه ها جان بگیرند و بزرگ شوند اما اینجا انگار کار برعکس جلو می رود.

زمان آبادی در پایان افزود: باید پرسید که مجموعه نظام با کدام یک موافق است، با گسترش فوتبال و پرکردن اوقات فراغت مردم و ایجاد شور و هیجان در جامعه از این طریق یا اینکه تصور این است که اینها بیت المال هستند و باید به خزانه برگشت داده شود.


ویدیو مرتبط :
افشاگری دادکان از تبانی فدراسیون با داور محروم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: دادکان حرف بی سند و مدرک زد



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به حرف‌های محمد دادکان درخصوص محسن قهرمانی روی آنتن زنده تلویزیون گفت: قهرمانی تکذیب کرد که برخی مسئولان فدراسیون از او خواسته‌اند تا بازی را دربیاورد٬ این داور گفت که چنین چیزی نگفته است.

علی کفاشیان درخصوص اظهارات دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مناظره تلویزیونی به شفقنا گفت: دادکان در مناظره بیان کرد که قهرمانی به او گفته پیش از یک دیدار که داوری آن را برعهده داشته برخی از مسئولان فدراسیون از او خواسته‌اند تا بازی را به نفع یکی از تیم‌ها تمام کند، پیگیر این موضوع شدم اما قهرمانی تکذیب کرد و گفت چنین حرفی نزده است. اسناد و مدارکی هم وجود ندارد، همه این‌ها حرف است.

کفاشیان با بیان این‌که درباره فساد در داوری اطلاعی ندارم٬ گفت: بالاخره داورها هم خطا می‌کنند، بعضی وقت‌ها زاویه دید آن‌ها مناسب نیست و شک می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال و پرسپولیس واگذار نشدند، نیز گفت: وزیر ورزش مسئول رسیدگی به وضعیت استقلال پرسپولیس است. این تیم‌ها زیرنظر فدراسیون نیستند و من از نحوه واگذاری اطلاعی ندارم.


اخبار ورزشی - تابناک