ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیمنتا با گسترش فولاد داخلی بست


لئوناردو پیمنتا بازیکن سابق تراکتورسازی با تیم گسترش فولاد تبریز قرارداد داخلی امضا کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم گسترش فولاد تبریز که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است نسبت به تقویت تیم خود اقدام کرده است که در این راستا لئوناردو پیمنتا به عنوان نخستین بازیکن با این تیم قرارداد داخلی امضاء کرد.

این بازیکن که روز گذشته وارد تبریز شده بود در تمرینات این تیم شرکت کرد و پس از تائید کادر فنی عصر امروز قرارداد داخلی خود را امضاء کرد و قرار است در تست پزشکی شرکت کند.

همچنین در خصوص پیوستن بازیکنانی چون کرار جاسم و آندرانیک تیموریان به این باشگاه اخباری وجود دارد که از طرف مسئولان این باشگاه تکذیب می‌شود. طبق اعلام فراز کمالوند بازیکنان مورد نیاز این تیم در خطوط سه‌گانه نیم‌فصل لیگ برتر به این تیم اضافه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
خطیبی : گسترش فولاد رو به بن بست می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گسترش فولاد با لئوناردو پیمنتا قرارداد بست


باشگاه گسترش فولاد تبریز با مهاجم برزیلی قرارداد بست.

خبرگزاری مهر: لئوناردو پیمنتا، مهاجم برزیلی که پیش از این نیز در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر به جمع شاگردان فراز کمالوند پیوسته بود و در انتهای فصل از این تیم جدا شد، باردیگر به جمع آبی‌پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز اضافه شد.

پیمنتا، پس از حضور در تمرینات و انجام تست پزشکی، امروز یکشنبه با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، قرارداد رسمی خود را تاپایان فصل جاری لیگ برتر به امضا رساند.