ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچستر به پوگبا


شایعات رسانه های انگلیس نشان می دهد که باشگاه منچستریونایتد در صدد است تا با پیشنهادی نجومی، پائول پوگبا را به این تیم بازگرداند.

طرفداری: ستاره فرانسوی یوونتوس  که در تابستان 2012 به صورت بازیکن آزاد از منچستریونایتد به این تیم پیوست، اکنون دوباره مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است.

بر اساس گزارش امروز دیلی اکسپرس، منچستریونایتد که هفته گذشته پیشنهاد 150 میلیون یورویی اش برای گرت بیل را رد شده دیده در صدد است تا پوگبا را از یوونتوس به خدمت بگیرد.

گفته می شود، توجه لوئیز فان خال، سرمربی منچستریونایتد، اکنون به ستاره فرانسوی یووه معطوف شده است و ظاهراً پیشنهاد 77 میلیون پوندی (حدوداً 98 میلیون یورو) منچستر برای پوگبا آماده است.

پائول پوگبا که به تازگی قرارداد خود را تا سال 2019 با یوونتوس تمدید کرده، تنها در صورت رضایت باشگاه یووه می تواند از این تیم جدا شود.

انجام این انتقال عجیب، پوگبا را به گران قیمت ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد عجیب منچستریونایتد برای پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوگبا پیشنهادی 100 میلیون یورویی را رد کرد


مدیربرنامه‌های هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس دلیل عدم تمایل این بازیکن ملی‌پوش را به بازی برای سه مشتری‌اش از جمله بارسلونا توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: شایعات مربوط به جدایی پل پوگبا از یوونتوس برای پیوستن به بارسلونا پایان ندارند و هراز چند گاهی گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتقال این هافبک 23 ساله به خارج از سری A صورت می‌گیرد. کاتالان‌ها، طرفداران پروپاقرص پوگبا هستند و تابستان امسال هم تلاش خود را برای خرید او انجام دادند که البته در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند. اکنون اما مینو رایولا، مدیربرنامه‌های پوگبا گفته که چرا امکان انتقال او از تورین به بارسلونا وجود نداشته است.

رایولا در یک برنامه رادیویی ایتالیایی گفت: بارسلونا؟ راستش را بخواهید باید بگویم که بارسلونا مقصد او نیست چون ما با این مسئولان این باشگاه مذاکره کرده‌ایم و امکان اینکه آنها پوگبا را بخرند وجود نداشت.

وی با وجود تکذیب خبر عقد یک پیش قرارداد برای پوگبا، اعتراف کرد که این بازیکن فرانسوی تابستان امسال پیشنهادات فراوانی داشته است.

رایولا گفت: در نهایت سه باشگاه بزرگ بودند که پیشنهادی 85 میلیون یورویی را روی میز گذاشتند که که برخی از آنها پاداش‌ها و امتیازات جانبی بیشتری داشتند که رقم مجموع را به 100 میلیون یورو می‌رساند اما این قرارداد به جایی نرسید چون پوگبا نمی‌خواست برود. او می‌خواست بماند و حداقل یک سال دیگر برای یوونتوس بازی کند.

وی احتمال ماندن پوگبا در تورین برای یک فصل دیگر را هم رد نکرد و گفت: ماندن برای یک فصل دیگر؟ چرا که نه؟ سال گذشته پیشنهادات فراوانی را رد کردیم چون منتظر زمانی مناسب برای انجام این کار هستیم. این یعنی که پوگبا هنوز تصمیم نگرفته که به طور قطعی در پایان فصل یوونتوس را ترک کند.