ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پخش زنده دیدارهای والیبال ایران - لهستان


دو دیدار برگشت تیم ملی والیبال لهستان و ایران ، جمعه (13 تیر ماه) و شنبه (14 تیر ماه) از ساعت 22 و 45 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: این مسابقه از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال است که درورزشگاه اِرگوآرِنا شهر گُدانسک لهستان برگزار خواهد شد.

دیدار اول را کیومرث کُرده و دیدار دوم را جواد محتشمیان گزارش خواهند کرد.

اجرای برنامه به عهده بهزاد کاویانی است.


ویدیو مرتبط :
قطع صحبت مجری !!!!! پخش زنده !!!!والیبال ایران و آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده مسابقه‌ والیبال ایران - لهستان


در دومین برنامه شب‌های نقره‌ای، مسابقه والیبال ایران - لهستان در ایوان شمس به‌صورت زنده پخش می‌شود.

خبرآنلاین: در دومین برنامه شب‌های نقره‌ای، مسابقه والیبال ایران - لهستان در ایوان شمس به‌صورت زنده پخش می‌شود.

برنامه «شب‌های نقره‌ای» که اختصاص به اکران فیلم‌های روز سینمای ایران دارد، در دومین شب اجرای خود پیش از نمایش فیلم مسابقه والیبال ایران - لهستان را به صورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی تصویر شهر، شب@های نقره‌ای از سوی این موسسه با همکاری خانه سینما از 4 تیر آغاز شده و تا 13 تیر ازساعت 12 شب الی 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

در این برنامه شب گذشته فیلم «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی با حضور اهالی خانه سینما به نمایش درآمد و امشب در دومین شب اجرای خود میزبان فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی خواهد بود، که پیش از آن مسابقه والیبال ایران - لهستان ساعت 9 شب به صورت زنده برای مخاطبین پخش خواهد شد .

 فروش بلیت فیلم در این ده شب به صورت همت عالی بوده و بهای پایه آن 10 هزار تومان است و تمامی وجوه دریافتی به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.