ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاری‌سن‌ژرمن را به بایرن و بارسا ترجیح دادم


مدافع برزیلی پاری سن ژرمن می گوید که این تیم را به بارسلونا و بایرن مونیخ ترجیح داد. او می گوید به این تیم فرانسوی آمده است تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا: داوید لوئیز در چند سال اخیر از گزینه های پیوستن به بارسلونا بود. عملکرد خوب این مدافع برزیلی در آبی پوشان لندن باعث شده بود تا آبی-اناریها و بایرن مونیخ به دنبال جذب او باشند اما او در نهایت تصمیم گرفت که به فوتبال فرانسه برود تا پیراهن پاری سن ژرمنی را بر تن کند که با جذب چهره های سرشناس به تیمی قدرتمند و مدعی در فوتبال فرانسه تبدیل شده است.

باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب مدافع 27 ساله چلسی رقم بسیار زیادی پرداخت کرد. این باشگاه فرانسوی برای جذب لوئیز 50 میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد که این برای یک مدافع رقم بسیار بالا و نجومی به شمار می آید. لوئیز اعتراف کرد که از دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به پاری سن ژرمن برود و از این تصمیم خود اصلا پشیمان نیست.

او گفت: دو باشگاه بایرن و بارسلونا به جذب من علاقمند بودند و با باشگاه چلسی هم وارد مذاکره شدند اما من تصمیم گرفتم که به پاری سن ژرمن بروم چرا که اطمینان داشتم در این تیم می توانم موفق باشم و روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. اطمینان دارم که آینده برای پاری سن ژرمن خواهد بود. من پاری سن ژرمن را انتخاب کردم چرا که می دانم این تیم به زودی به قدرت فوتبال اروپا تبدیل می شود. از تصمیم خود بسیار خوشحالم. به اینجا آمده ام تا سال های سال برای پاری سن ژرمن بازی کنم. ماندن من در اینجا کوتاه نخواهد بود. به تیم خود علاقه بسیار زیادی دارم و می خواهم به موفقیت های زیادی دست یابم.

این مدافع برزیلی در پایان سخنان خود گفت: قبل از پیوستن به پاری سن ژرمن با تیاگو سیلوا و لوران بلان سرمربی تیم صحبت کردم. به صراحت اعلام کنم که در پیوستن به پاری سن ژرمن لحظه ای شک نکردم و خیلی راحت تصمیم نهایی خود را گرفتم. به هوداران ودوستداران پاری سن ژرمن بگویم که هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. این رویای همه بازیکنان است. می خواهیم این رویا را به حقیقت تبدیل کنیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و بر این باورم که می توانیم در رقابت های مختلف مدعی باشیم و برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.


ویدیو مرتبط :
نیمار در مقابل psg!!! بازی کامل بارسا -پاری سن ژرمن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی غایب بزرگ بازی برگشت بارسا - پاری‌سن‌ژرمن



مسی غایب بزرگ بازی برگشت بارسا - پاری‌سن‌ژرمن

رسانه‌های اسپانیایی از غیبت لیونل مسی در دیدار برگشت بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب‌ شد و در نیمه دوم جای خود را به سسک فابرگاس داد تا بار دیگر نگرانی آبی‌-اناری‌ها را در بر گیرد.

به نوشته روزنامه‌ "الموندو دپورتیو" چاپ ایالت کاتالونیا مسی نمی‌تواند در بازی چهارشنبه شب هفته‌ آینده برابر پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود.

رادیو کاتالونیا هم در خبری که شبکه 3 تلویزیون الجزیره هم آن را منتشر کرد، اعلام کرد که آسیب‌دیدگی‌ مسی جدی است و او نمی‌تواند تا سه هفته‌ در ترکیب تیمش به میدان برود.

مسی در دو سال اخیر با آن که بارها با خطای شدید بازیکنان حریف مواجه شد ولی دچار آسیب جدی نشد. او چندی پیش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر بنفیکا مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و در حالی که پیش‌بینی می‌شد حداقل چند هفته‌ای را دور از میادین سپری کند، خیلی سریع به ترکیب تیمش بازگشت. به نظر می‌رسد این بار ستاره آرژانتینی بارسا نتواند در یکی، دو بازی حساس تیمش را همراهی کند./ایسنا