ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی نیمار مدافع خشن رئال را روسفید کرد


تعداد کارت‌های زرد و قرمز نیمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که این بازیکن رکورد پپه مدافع خشن رئال را نیز شکسته است.

خبرگزاری ایسنا: نیمار به دلیل جنجال و دریافت کارت قرمز برابر تیم ملی کلمبیا با محرومیت از طرف مسئولان برگزاری کوپا آمه‌ریکا روبرو شد. این ششمین کارت قرمز نیمار در طول دوران حرفه‌اش بود.

از سال 2009 زمانی که این بازیکن برای سانتوس بازی کرده است تاکنون نیمار 101 کارت زرد و 6 کارت قرمز دریافت کرده است، این در حالی است که پپه مدافع خشن و پرتغالی رئال مادرید تنها 78 کارت زرد و 5 کارت قرمز دریافت کرده است که این نشان از برتری نیمار در این موضوع دارد.

شیرجه رفتن های نیمار درون محوطه جریمه حریفان و فریب داور علاوه بر این که باعث شده او کارت‌های زرد زیادی دریافت کند، باعث شده این بازیکن به چهره‌ای منفور بین هواداران فوتبال (غیر از طرفداران بارسلونا و تیم ملی برزیل) تبدیل شود.

در روزهای اخیر خیلی از چهره‌های فوتبالی از جمله رونالدو، مهاجم سابق برزیل به انتقاد از این بازیکن پرداخته‌اند. آنها حرکات نیمار را زیبنده تیم ملی برزیل نمی‌دانند.


ویدیو مرتبط :
حرکات خشن گراویسن (مدافع اسبق رئال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع خشن رئال امشب به میدان می رود


مدافع خشن تیم فوتبال رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام اسپانیا به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس :په‌په مدافع خشن و پرتغالی کهکشانی‌های مادرید در اولین دیدار رئال مقابل والنسیا در لالیگا به میدان رفت و در برخوردی که با هم‌تیمی خود ایکر کاسیاس داشت از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پس از ان راهی بیمارستان شد.

شدت برخورد په‌په با دروزاه‌بان ‌رئال به حدی بود که این مدافع خشن پرتغالی یک شب را در بیمارستان سپری کرد و بالاجبار دیدار رفت سوپرجام مقابل بارسا و بازی مقابل ختافه در لالیگا را از دست داد.

سرانجام پس از بهبودی، به نظر می‌رسد این مدافع جنجالی در دیدار امشب برای رئال به میدان خواهد رفت و این موضوع قطعا خبری خوش برای هواداران مادرید خواهد بود.



خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی از حضور په‌په در ال‌کلاسیکو و شرایط خوب او در تمرینات رئال خبر داده و عنوان کرده به دلیل اینکه این مدافع صاحب یک دختر شده از شرایط روحی خوبی نیز برخوردار است.

دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا امشب 22:30 به وقت محلی (یک بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

دیدار رفت ال‌کلاسیکو با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسا در نیوکمپ برگزار شد.