اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدافع خشن رئال امشب به میدان می رود


مدافع خشن تیم فوتبال رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام اسپانیا به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس :په‌په مدافع خشن و پرتغالی کهکشانی‌های مادرید در اولین دیدار رئال مقابل والنسیا در لالیگا به میدان رفت و در برخوردی که با هم‌تیمی خود ایکر کاسیاس داشت از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پس از ان راهی بیمارستان شد.

شدت برخورد په‌په با دروزاه‌بان ‌رئال به حدی بود که این مدافع خشن پرتغالی یک شب را در بیمارستان سپری کرد و بالاجبار دیدار رفت سوپرجام مقابل بارسا و بازی مقابل ختافه در لالیگا را از دست داد.

سرانجام پس از بهبودی، به نظر می‌رسد این مدافع جنجالی در دیدار امشب برای رئال به میدان خواهد رفت و این موضوع قطعا خبری خوش برای هواداران مادرید خواهد بود.



خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی از حضور په‌په در ال‌کلاسیکو و شرایط خوب او در تمرینات رئال خبر داده و عنوان کرده به دلیل اینکه این مدافع صاحب یک دختر شده از شرایط روحی خوبی نیز برخوردار است.

دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا امشب 22:30 به وقت محلی (یک بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

دیدار رفت ال‌کلاسیکو با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسا در نیوکمپ برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
حرکات خشن گراویسن (مدافع اسبق رئال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کار جالب توجه مدافع خشن رئال مادرید


مدافع پرتغالی رئال مادرید 9 تن غذا را بین مردم فقیر مادرید تقسیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: شخصیت پپه در زمین فوتبال بسیار خشن و منفی بوده است و به این ترتیب همیشه مورد اعتراض هواداران تیم‌های رقیب قرار گرفته است. البته به نظر می‌رسد شخصیت این بازیکن خارج از مستطیل شکل قابل احترامی پیدا کرده است.

مدافع پرتغالی رئال مادرید 9 تن غذا برای کودکان فقیر مادریدی خرید و آن را بین مردم تقسیم کرد. او این مقدار غذا را در منطقه فقیرنشین لاس‌روزاس تقسیم کرد.

ارزش این مقدار غذا 20 هزار پوند بوده است و این ارزش کاری او را دو چندان می‌کند.

پپه پس از این کار خیریه به روزنامه AS گفت: می خواستم قبل از کریسمس کاری کنم که خانواده ها شاد باشند. خیلی خوشحالم که توانستم کودکان و خانواده‌های زیادی را قبل از کریسمس شاد کنم. دوست دارم همه با شادی به استقبال تعطیلات برویم. حالا خیالم راحت است که همه خانواده‌های منطقه لاس روزاس در تعطیلات کریسمس غذا دارند و با شادی این دوران را سپری می‌کنند.