ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت اسفناک زمین تمرینی تیم ملی


زمین تمرینی تیم ملی ایران، وضعیت اسفناکی دارد و ظاهرا فدراسیون حالا حالاها اقدامی برای رفع مشکلات این زمین نخواهد کرد.

خبر آنلاین: عکس هایی که در زیر می بینید، گواه وضعیت نابسامان زمین شماره یک کمپ تیم های ملی است. اولین و مهمترین شرط کارلوس کروش برای فدراسیون، رفع مشکل این زمین است. او از کفاشیان خواسته تا چمن را زیر کشت ببرند و در 4 ماهی که فرصت دارند آن را به حداقل استانداردها برسانند. اما تا این لحظه فدراسیون فوتبال اقدامی انجام نداده و جالب اینجاست که تیم های مختلف در آنجا تمرین می کنند.

وضعیت اسفناک زمین تمرینی تیم ملی

وضعیت اسفناک زمین تمرینی تیم ملی


ویدیو مرتبط :
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از اعزام به استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه حل کی روش برای حل مشکل زمین تمرینی تیم ملی



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

تیم ملی ایران به احتمال فراوان 4 جلسه در ورزشگاه آزادی تمرین می کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز تیم ملی ایران زمین تمرینی ندارد و کارلوس کی روش سرمربی ایران در به در دنبال زمین است. چمن کمپ اصلا شرایط خوبی ندارد و با وجود تلاش فدراسیون برای سبز کردن زمین، کروش می گوید به هیچ وجه آنجا تمرین نمی کنند چون احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است.

در این بین تیم ملی به دنبال آن است که حداقل 4 جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند؛ یعنی دو جلسه قبل از بازی هند و دو جلسه قبل از بازی عمان. بین دو مسابقه 5 روز فاصله است.

 

تیم ملی یکی دو روز را ریکاوری می کند و دو جلسه هم تمرین جدی خود را برگزار خواهد کرد. نامه نگاری ها با ورزشگاه آزادی صورت گرفته و هیچ بعید نیست آنها به خاطر مشکلاتی که تیم ملی دارد، زمین را در اختیارشان قرار دهد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز