ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر متفاوت اسکولز درباره برنده توپ طلا


ستاره سابق منچستر یونایتد توپ طلا را حق سه نامزد نهایی مورد نظر فیفا نمی‌داند.

خبرگزاری فارس: پل اسکولز هافبک سابق منچستر یونایتد درباره سه نامزد مورد نظر فیفا برای کسب توپ طلا اظهار داشت: رونالدو و مسی بازیکنانی توانمند و فوق‌العاده هستند اما به نظر من در سال برگزاری جام جهانی بازیکنان آلمانی مستحق این انتخاب هستند و بازیکنانی نظیر توماس مولر، تونی کروس و باستین شواین اشتایگر عالی هستند و اگر قرار باشد من بازیکنی را انتخاب کنم باستین شواین اشتایگر را انتخاب می‌کنم.

انتخاب ستاره سابق شیاطین سرخ در شرایطی است که فیفا کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر را به عنوان سه نامزد نهایی کسب توپ طلا انتخاب کرده است.


ویدیو مرتبط :
مانول نویر برنده توپ طلا ؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکه :‌ اگر مسی برنده توپ طلا شود خیلی می‌خندم!



پیکه,برنده توپ طلا

پیکه :‌ اگر مسی برنده توپ طلا شود خیلی می‌خندم!

جرارد پیکه با تمجید از لیونل مسی می گوید اگر این بازیکن آرژانتینی بار دیگر برنده توپ طلای فوتبال جهان شود خیلی می خندد.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری و لیونل مسی به نظر می‌رسد سه نامزد نهایی توپ طلای فوتبال جهان باشند که رسانه‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به آنها داشته‌اند.

پیکه، مدافع بارسلونا درباره این که فکر می‌کند چه کسی برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 می‌شود گفت:‌ مسی که همیشه باید در بین نامزد‌های نهایی باشد و نمی‌شود او را خط زد.او چهار بار توپ طلا را کسب کرده است و اگر یکبار دیگر بتواند آن را کسب کند خیلی می‌خندم. نمی خواهم چیزی از ارزش های فرانک ریبری کم کنم یا اینکه بگویم کریستیانو رونالدو خوب نبوده است ، بلکه معتقدم لیونل مسی در فصل گذشته نیز فوق‌العاده کار کرد.

مدافع بارسلونا درباره مقایسه تیم فعلی بارسلونا با تیم پپ گوآردیولا گفت: نباید بارسلونا الان را با بارسلونا پپ گوآردیولا مقایسه کنیم.تیم گوآردیولا تنها تیم تاریخ بود که در یک فصل شش جام کسب کرد. اتفاق‌های بسیار بی‌نظیری در آن تیم رخ داد که هیچوقت فراموش نمی‌شوند.پس از آن همه افتخار اکنون با مارتینو می خواهیم باز هم آن روز‌های خوش را تاکرار کنیم. می دانیم تکرار آن روزها سخت است اما ما از اینکه دو سال است در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نمی‌شویم ناراحت هستیم.

پیکه درباره جدایی‌اش از تیم منچستر‌یونایتد گفت: دوست داشتم در اسپانیا باشم زیرا دوستان زیادی اینجا دارم و هیچ جا بازی کردن مثل کشور خودت نیست. از بازی در اسپانیا راضی هستم. خانواده و دوستان من در اینجا هستند و به همین خاطر تصمیم گرفتم از منچستر یونایتد جدا شوم و به بارسلونا بیایم.