ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصیری پنجمین مدال طلا را به ارمغان آورد


پیمان نصیری مدال طلای دوی ۱۵۰۰ بازی‌های پاراآسیایی اینچئون را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی پیمان نصیری در ماده دوی 1500 متر مردان کلاس T20 با ثبت رکورد 4 دقیقه و 29 هزارم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد بازی‌های پاراآسیایی به مدال طلا دست یافت.

طلای نصیری پنجمین طلای ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها بود.

دوندگان ژاپنی در این ماده دوم و سوم شدند. وی پس از قهرمانی با پرچم کشورمان دور افتخار زد.

نصیری: هدف بعدی‌ام موفقیت در مسابقات جهانی است

پیمان نصیری نماینده دوومیدانی کشورمان در ماده 1500 متر پس از کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها گفت: پیش‌بینی این مدال را کرده بودم و دلم می‌خواست حریفانم قوی‌تر باشند تا بتوانم رکورد بزنم.

نصیری در ادامه افزود: هدف بعدی من موفقیت در رقابت‌های جهانی 2015 قطر است که می‌توانم در آن ورودی پارالمپیک ریو را به دست بیاورم. امیدوارم که در آن رقابت‌ها رکورد بزنم.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا توسط پیمان نصیری در رشته دومیدانی ، دوی 1500 متر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیری یازدهمین مدال ایران را به ارمغان آورد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نصیری یازدهمین مدال ایران را به ارمغان آورد/ طلای هفتم کاروان دلوار

پیمان نصیری، دونده معلول کشورمان مدال طلای مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک لندن در کلاس T 20 ماده 1500 متر را برگردن آویخت و یازدهمین مدال را برای کاروان دلوار به ارمغان آورد.

به گزارش مهر به لندن، مسابقات دوومیدانی پارالمپیک لندن سه شنبه شب با رقابت دوندگان در کلاس T 20 ماده 1500 متر پیگیری شد. نماینده کشورمان در این رقابت که در ورزشگاه المپیک پارک شهر لندن برگزار شد، پیمان نصیری بود که با حدنصاب 3 دقیقه و 58 ثانیه و 49 ثانیه قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت.

در این ماده "پک دانیل" از لهستان با زمان سه دقیقه و 59 ثانیه و 45 صدم ثانیه به مدال نقره رسید و "رافائل کورک" از لهستان با حدنصاب 3 دقیقه و 59 ثانیه و 53 صدم ثانیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

کاروان ورزش ایران تاکنون در چهاردهمین دوره بازی های پارالمپیک به مدال های زیر دست پیدا کرده است:

مدال طلا:جلیل باقری (پرتاب وزنه)، پیمان نصیری (دوی 1500 متر)، زهرا نعمتی (تیروکمان)، محسن کائیدی (پرتاب نیزه)، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین (وزنه برداری)

مدال نقره: مهرداد کرم زاده (پرتاب دیسک)، روح الله رستمی (وزنه برداری) و عبدالرضا جوکار (پرتاب نیزه)

مدال برنز:ساره جوانمردی (تفنگ بادی 10 متر)

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است./مهر