ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامزد سمیر نصری: لعنت به دشام احمق!


دعوت نشدن سمیر نصری به تیم ملی خبری بود که دنیای فوتبال را در شوک فرو برد و حالا نامزد این بازیکن به تندی از دشام به علت انتخاب نکردن نصری انتقاد کرده است.

طرفداری: به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، نامزد هافبک منچستر سیتی پس از قرار نگرفتن نام سمیر نصری در ترکیب تیم ملی فرانسه برای جام جهانی در توییتر از وی انتقاد کرد.

نامزد نصری که آتانس نام دارد در توییتر نوشت:" لعنت به فرانسه و لعنت به دشام. چه مربی احمق و بیشعوری." وی دقایقی با توییتی  به صورت کامل از خجالت دشام در آمد و نوشت:" شاید شما توییت قبلی من را ندیده باشید... به همین دلیل تکرار می کنم. لعنت به فرانسه آشغال و لعنت به دشام احمق! بگذارید صادق باشم، فکر نمی کنم که نامزدم باید در تیم ملی قرار می گرفت، بلکه او می بایست اسپانیایی می بود."

سمیر نصری در حالی به تیم ملی فرانسه دعوت نمی شود که در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی و جام ملت های اروپا 2012 حضور داشت. هم چنین او موفق شد به همراه منچستر سیتی به قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلستان برسد.


ویدیو مرتبط :
حركات فوق العاده سمیر نصری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سمیر نصری هواداران آرسنال را احمق خواند


هافبک منچسترسیتی در آستانه رویارویی با تیم پیشین خود هوادارانی که به وی توهین می‌کنند را احمق خواند.

خبرگزاری فارس: سمیر نصری که پیشینه به تن کردن پیراهن آرسنال را دارد در سال 2011 با قراردادی هنگفت این تیم را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد.

از آن زمان تاکنون در رویارویی دو تیم همواره هواداران آرسنال نصری را هو می‌کنند. آنها بر این باور هستند که وی به خاطر پول از تیم آنها رفته اما این بازیکن فرانسوی نظری غیر از این دارد.

نصری در این زمینه گفت: فکر می‌کنم توهین‌هایی که به من می‌شود کاری احمقانه است. من نه هوادار آرسنال هستم و نه اهل لندن هستم. ما بازیکن هستیم و تنها چیزی که از ما باقی می‌ماند این است که چه نوع فوتبالی بازی کردیم. وقتی منچسترسیتی برای خرید من آمد، فکر می‌کنم می‌توانست بهترین انتخاب من باشد. از وقتی به این تیم آمدم در جام‌های مختلف قهرمان شدم، خوشحال‌تر هستم و زندگی بهتری دارم.

نصری در ادامه اظهار داشت: اگر برخی هواداران نمی‌توانند این موضوع را برتابند خیلی بد است. دوست ندارم نسبت به این موضوع واکنش نشان دهم. هواداران کاری که دوست دارند را انجام می‌دهند که این نشان می‌دهد آنها باشگاه‌شان را دوست دارند.

گفتنی است دیدار سوپر کاپ باشگاه‌های انگلیس امروز بین آرسنال و منچسترسیتی برگزار می‌شود.