ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میزان پول دریافتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس (+جدول)



اخبار ورزشی -میزان پول دریافتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس (+جدول)

میزان مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش ایسنا، بحث قراردادهای بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این فصل و همزمان با آغاز مشکلات مالی به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شده بود تا جایی که بازیکنان این تیم برای نخستین بار در سال‌های اخیر دو بار دست به اعتصاب زدند و حتی پیش از بازی حساس مقابل استقلال حاضر به تمرین نشدند.

با این حال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس جواب نداد و مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا بود. پس از رفتن رویانیان که پیشکسوتان پرسپولیس بارها به نحوه قرارداد بستن او با بازیکنان ایراد گرفته بودند، علی پروین با انگیزه زیاد روی کار آمد و با اطمینان از رفع مشکلات مالی پرسپولیس سخن می‌گفت.

بلافاصله پس رفتن رویانیان بحث بدهی‌های پرسپولیس جدی‌تر از همیشه مطرح شد. صحبت از بدهی 70-60 میلیاردی بود. رویانیان که می‌گفت بدهی من تنها 5 میلیارد است و باقی این مبلغ به مدیران قبلی مربوط است. با دیدن این مقدار بدهی دوستان پروین هم که به او قول کمک داده بودند، میدان را ترک کردند و پرسپولیس ماند و پروین. هر روز مشکلات مالی بیشتر می‌شد تا جایی که بازیکنان پرسپولیس در اظهاراتی نادر مدعی شدند حتی پول خرید آجیل شب عید را هم ندارند. پروین هم که چاره‌ای پیدا نمی‌کرد می‌گفت شرمنده بازیکنان است و حتی نمی‌تواند سر تمرین برود و با آنها رو دررو شود.

در این میان اظهارات بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. یک بازیکن می‌گفت 50 میلیون وام گرفته و بازیکن دیگری می‌گفت از سایر دوستانش در پرسپولیس و تیم‌های دیگر چندین میلیون قرض گرفته است. البته قصد این مطلب ایجاد تشکیک در اظهارات بازیکنان پرسپولیس نیست اما باید پرسید چرا وقتی میزان درآمد و اعتبارات باشگاه به طور قطعی مشخص نیست قراردادهایی با این مبالغ بالا با بازیکنان بسته می‌شود.

ایسنا برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

  برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

   برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بازیکنان و مربیان پرسپولیس و پدیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و منتشرکنندگان لیست دریافتی مالی خلاف واقع



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - شکایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و منتشرکنندگان لیست دریافتی مالی خلاف واقع

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و آمرین لیست دریافتی‌ بازیکنان به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

لیست منتشره‌ در خصوص دریافتی‌های بازیکنان پرسپولیس در این چند روز سر و صدای زیادی بپا کرده است.

بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که مبالغ منتشر شده در لیستی که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده کذب است حتی علی دایی حتی دو لیست دیگر در تمرینات این تیم رو کرد که مبالغ دریافتی‌ها با لیست منتشر شده فرق داشت.

در همین راستا با جمع‌بندی‌های انجام شده بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس امروز از عاملین و آمرین انتشار دهنده این لیست به دلیل نشر اکاذیب، افترا، تهمت، توهین و متشنج‌ کردن اذهان عمومی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

بازیکنان و کادر فنی در شکایت خود خواستند تا عاملین منتشرکننده نشر اکاذیب در خصوص بازیکنان و کادر فنی را شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

گفتنی است همه بازیکنان و کادر فنی این شکایت‌نامه را امضا کرده و به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد.

قرمزپوشان معتقدند با این کار کسانی که این لیست را در اختیار رسانه‌ها و کسانی که آن را منتشر کردند باید جوابگوی تشویش اذهان عمومی باشند آنها معتقدند مبلغ دریافتی‌شان در این لیست دروغ است.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس ضمن تایید خبر فوق اظهار داشت: بازیکنان ما می خواهند از حق خود دفاع کنند و ثابت کنند لیست منتشر شده واقعیت ندارد و معتقدند که به آنها تهمت زده شده است. کسی قصد بی احترامی به کسی نداریم ولی می خواهیم حق به حقدار برسد.

به گزارش فارس، بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس درحالی امروز تصمیم گرفتند بابت لیست منتشر شده از عاملین و آمرین آن شکایت کنند که هنوز وزارت ورزش و جوانان و همچنین باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی واکنشی نشان نداده و هیچ مسئولی در حال حاضر برای شفاف سازی لیست منتشر شده واکنش نشان نمی دهد و این لیست تایید و یا تکذیب رسمی نشده است.

اخبار ورزشی - فارس