ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرحله گروهی بدون تساوی به پایان رسید


مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا در شرایطی به پایان رسید که هیچ کدام از مسابقات این تورنمنت با تساوی به پایان نرسید.

خبرگزاری فارس: مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با پیروزی 2 بر صفر ژاپن مقابل اردن و پیروزی 2 بر صفر عراق مقابل فلسطین به پایان رسید تا طی 24 بازی برگزار شده در این تورنمنت هیچ مسابقه‌ای با تساوی به پایان نرسد.

این اتفاق در نوع خود رکوردی جالب و جدید است. پیش از این رکورد بازی بدون تساوی طی یک تورنمنت ملی و رسمی مربوط به جام جهانی 1930 مکزیک بود که 18 بازی بدون رقم خوردن تساوی انجام شده بود.

در این دوره از جام ملت‌های آسیا 16 تیم در غالب 4 گروه 4 تیمه با یکدیگر بازی کردند که در پایان تمامی بازی‌ها یک تیم به پیروزی رسید.

با توجه به اینکه در مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و رده‌بندی و فینال هم یک تیم برنده می‌شود تورنمنت فعلی در استرالیا بدون تساوی به پایان می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
عشق به پایان رسید، خون تو پایان نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دورتموند یک - بایرن یک/ پیش بازی فینال با تساوی به پایان رسید



بوندس لیگا آلمان,نتایج بوندس لیگا آلمان

هفته سی و دوم بوندس لیگا آلمان

دورتموند یک - بایرن یک/ پیش بازی فینال با تساوی به پایان رسید

دیدار تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی امشب از هفته سی و دوم بوندس لیگا آلمان دو تیم صعود کرده به فینال لیگ قهرمانان اروپا یعنی بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ به میزبانی دورتموند و در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند.

این بازی که به نوعی پیش بازی فینال ومبلی هم محسوب می‌شد با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گروس‌کرویتس در دقیقه 11 برای دورتموند گلزنی کرد و در ادامه ماریو گومز در دقیقه 23 نتیجه را یک بر یک کرد.

دورتموند با این تساوی 65 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگا باقی ماند و بایرن مونیخ نیز که در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرده بود 85 امتیازی شد./فارس