ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکرات طولانی با روجرینهو بی‌نتیجه ماند


مذاکرات چند ساعته مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس با روجرینهو و مدیر برنامه‌هایش بی‌نتیجه ماند.

ایسنا: روجرینهو بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) برای مذاکرات نهایی به این باشگاه مراجعه کرد اما با وجود جلسه چند ساعته با علی اکبر طاهری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس، طرفین به توافق نهایی دست پیدا نکردند و قرار شد مذاکرات در روزها آینده ادامه پیدا کند.

در این نشست روجرینهو و مدیربرنامه‌هایش خواسته‌های مالی خود را به مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که مورد موافقت او قرار نگرفت. این در حالی بود که طاهری هم قصد داشت بندهایی را به قرارداد این بازیکن اضافه کند تا در صورت مصدومیت دوباره او، باشگاه پرسپولیس متضرر نشود.

اعضای کادر فنی پرسپولیس بعد از اینکه باخبر شدند روجرینهو در چند مقطع مصدومیت شدید داشته و دو عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده است در خصوص جذب این بازیکن دچار تردید شدند و به این دلیل قصد دارند با اضافه کردن بندهایی در قرارداد او به نوعی با شرایط خاص با روجرینهو قرارداد امضا کنند.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با روجرینهو فردا (سه‌شنبه) ادامه پیدا می‌کند و باید دید طرفین در نهایت توافق خواهند کرد یا نه.


ویدیو مرتبط :
رفع تحریم ها جزو موضوعات مذاکرات است نه نتیجه مذاکرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور بعدی مذاکرات ایران و 1 + 5 ، سه هفته دیگر در مسکو/جلیلی: گفتگوها مفصل و طولانی بود اما ناتمام ماند



دور بعدی مذاکرات ایران و 1 + 5 ، سه هفته دیگر در مسکو/جلیلی: گفتگوها مفصل و طولانی بود اما ناتمام ماند

پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 در مسکو برگزار می شود. دور بعدی مذاکرات در 18 و 19 ژوئن در مسکو برگزار می شود.

انتخاب : پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 در مسکو برگزار می شود.

دور بعدی مذاکرات در 18 و 19 ژوئن(29 و 30 خرداد) در مسکو برگزار می شود.

كاترین اشتون پس از پایان مذاکرت و ضمن اعلام کردن مسکو به عنوان محل مذاکرات آینده گفت: انتظار داریم ایران اقدامات عملی و قطعی برای این‌كه نگرانی‌های جامعه‌ی بین‌الملل را لحاظ كند، به شكل فوری انجام دهد تا اعتمادسازی ایجاد شود و ایران به تعهدات بین‌المللی‌اش عمل كند.

اشتون در کنفرانس خبری خود اظهار داشت که گروه 1+5 در روزهای آینده با ایران در تماس نزدیک خواهد بود تا شرایط برای مذاکرات مسکو مهیا شود.

اشتون گفت که در طول دو روز  گروه 1+5 مذاکرات بسیار فشرده و مفصلی با ایران داشت.

نماینده عالی  اتحادیه اروپا در سیاست خارجی اظهار داشت در راستای مذاکرات استانبول گروه ۱+۵ پیشنهادی در مورد برنامه هسته‌ای ایران و به ویژه غنی‌سازی ۲۰ درصدی ارائه داد.

اشتون با اشاره به مذاكرات دو روزه‌اش با ایران تصریح كرد: ما (3+3) با همتایان ایرانی خود گفت‌وگو كردیم و گفت‌وگوهای فشرده و با جزییات زیاد بود و در راستای توافق‌ها در استانبول پیشنهادهای روشنی را در مورد موضوع هسته‌یی ایران و به‌ویژه تمام جوانب غنی‌سازی 20 درصد مطرح كردیم. ما هم‌چنان ایده‌هایی را روی میز گذاشتیم و درباره‌ی اقدامات دوطرفه به اقدامات متقابل كه آمادگی داریم انجام دهیم گفت‌وگو كردیم.

سعید جلیلی پس از پایان مذاکرات دور سوم در بغداد گفت: گفتگوها مفصل و طولانی بود اما ناتمام ماند.

وی افزود: قرار شده است که مذاکرات در کمتر از یک ماه در مسکو برگزار شود و در این مدت هم کارشناسان طرفین بر روی طرح ها کار می کنند.

جلیلی گفت: مبارزه با دزدی دریایی و مواد مخدر از جمله موضوعات غیر هسته ای بود که طرفین در آن باره گفتگو کردند./انتخاب