ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال برنز تیمی شمشیربازی از دست رفت


تیم شمشیربازی اپه ایران با شکست مقابل ژاپن حذف شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی شمشیربازی اپه در دومین دیدار خود از مرحله حذفی برابر ژاپن، نتیجه را 45 بر 35 واگذار کرد تا از دور مسابقات حذف شود. ایران در صورت برد مدال برنز خود را قطعی می‌کرد.

پیش از این علی یعقوبیان و محمد رضایی در بخش انفرادی اسلحه اپه حذف شده بودند. تیم اپه ایران در بخش تیمی رده هفتم را کسب کرد.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی: اهدای مدال برنز تیمی مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جودوی تیمی ایران مدال برنز را از دست داد


جودوی تیمی ایران با شکست مقابل ازبکستان مدال برنز را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم جودوی ایران برای کسب مدال برنز جودوی تیمی بازی‌های آسیایی به مصاف ازبکستان رفت که در نهایت مغلوب این تیم شد و به مقام پنجم رسید.

بهرامیان جودو کار اول کشورمان بود که مقابل حریف ضربه فنی شد. دیدار دوم هم به دلیل محرومیت ملایی به نفع نماینده ازبکستان اعلام شد. در پیکار سوم قاسمی‌نژاد به مصاف حریف خود رفت که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا تیم ایران از دست‌یابی به مدال برنز ناکام بماند.

با این شرایط دو دیدار دیگر تیم‌های ایران و ازبکستان جنبه تشریفاتی پیدا کرد.