ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد راه‌آهن


باشگاه پرسپولیس با معاوضه مدافع این تیم با مهاجم راه‌آهن مخالفت کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از قطعی شدن حضور رضا خالقی‌فر در پرسپولیس مسئولان باشگاه راه‌آهن اعلام کردند خواستار معاوضه این بازیکن با محمدرضا خانزاده هستند.

به دنبال طرح این درخواست حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و خانزاده، مخالفت خود را با انتقال این بازیکن به راه‌آهن اعلام داشتند تا معاوضه او و خالقی‌فر منتفی شود. پرسپولیسی‌ها ملی‌پوش بودن خانزاده و احتیاج به این بازیکن را دلیل مخالفت خود اعلام کردند و تأکید دارند که هزینه انتقال خالقی‌فر به جمع سرخپوشان را پرداخت خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
مخالفت دولت با پیشنهاد افزایش بنزین توسط مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت باشگاه راه آهن با جدایی دایی/ رویانیان:‌ با دایی به توافق برسیم قراردادش با راه‌آهن فسخ می‌شود



بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی سورینت:

با احترام به هواداران پرسپولیس، موافق رفتن دایی نیستیم/ پرسپولیسی‌ها سورینت را خانه دوم خود بدانند

 

باشگاه فرهنگی ورزشی سورینت تهران

باشگاه فرهنگی ورزشی سورینت تهران، موضع رسمی خود را درباره مذاکرات باشگاه پرسپولیس با علی دایی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سورینت، در بیانیه این باشگاه که به دنبال تصمیم نهایی بابک زنجانی رئیس محترم  هیئت مدیره باشگاه صادر شده، آمده است: «باشگاه سورینت همیشه برای باشگاه‌های پرطرفدار کشور به ویژه باشگاه پرسپولیس که خانه اصلی سرمربی سورینت محسوب می‌شود، احترام خاصی قائل بوده و خواهد بود. همین قضیه در کنار توجه به احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و همچنین حسن نیت آقای دایی برای کمک به پرسپولیس سبب شد مدیران باشگاه در برابر اصرار مدیران محترم باشگاه پرسپولیس، حاضر به مذاکره و شنیدن نظرات و درخواست‌های آنها شوند.

در همین رابطه باشگاه سورینت با آغوش باز پذیرای مدیران محترم باشگاه پرسپولیس بود و جلساتی نیز برگزار شد که هر دو طرف نظرات خود را در رابطه با حضور آقای علی دایی در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کردند. باشگاه سورینت به خوبی از شرایط تیم پرطرفدار پرسپولیس آگاه است و آقای دایی نیز همیشه دوست داشته آنچه که در توان دارد برای موفقیت پرسپولیس به کار گیرد اما مدیران محترم باشگاه پرسپولیس بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که توافق همکاری و قرارداد آقای دایی با باشگاه سورینت در روزهای پایان فصل دوازدهم و اوایل فصل نقل ‌و ‌انتقالات امضا شده و تمام برنامه‌های باشگاه از جمله حفظ یا خداحافظی با بازیکنان قبلی، جذب بازیکنان جدید و اردوها و تمرینات طبق نظر آقای دایی تنظیم شده و در همین رابطه بخشی از کارها نیز انجام شده است.

باشگاه سورینت و آقای دایی از هر نظر، احساسات هواداران باشگاه محبوب پرسپولیس را درک می‌کنند اما در چنین شرایطی اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند که برنامه‌ریزی و نگاه بلند مدت در اولویت قرار بگیرد و احساسات بر منطق غلبه نکند. از طرفی باشگاه ریشه‌دار و تاریخی پرسپولیس، پیشکسوتان زیادی دارد که بدون شک می‌توانند در این مقطع حساس، وظیفه هدایت تیم را به دوش بکشند و آن را از این مرحله به خوبی عبور دهند.

در نهایت ضمن احترام به احساسات و علائق هواداران و مدیران محترم باشگاه پرسپولیس و با امید به آنکه آنها نیز شرایط خاص باشگاه سورینت را درک کرده و به این تصمیم احترام بگذراند. باشگاه سورینت با توجه به حضور آقای علی دایی و بازیکنان و مربیانی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، به نوعی خانه دوم تمام علاقمندان به پرسپولیس محسوب می‌شود و خود را در هر حال همراه آنها می‌بیند.

آرزو داریم این احساس به صورت متقابل در قلب هواداران پرسپولیس و دوستداران آقای دایی که اسطوره فوتبال کشور هستند نیز وجود داشته باشد و آنها نیز در آینده، کنار ما و ایشان باشند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در جریان مذاکرات مدیران دو باشگاه، بحث‌هایی درباره خصوصی‌سازی و تجاری‌سازی فوتبال و باشگاه‌های ایران مطرح شد و توافقات خوبی نیز به دست آمد که در آینده نزدیک منجر به همکاری‌های تنگاتنگ دو باشگاه سورینت و پرسپولیس در زمینه‌های فوق خواهد شد.

سورینت خود را از باشگاه پرسپولیس و هواداران عزیز این تیم جدا نمی‌داند و ضمن آرزوی توفیق برای این تیم در فصل آینده، امیدوار است که هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری سورینت و پرسپولیس، وارد فاز اجرایی شود.»

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

مدیرعامل پرسپولیس آب پاکی را روی دست راه‌آهنی ها ریخت

رویانیان:‌ با دایی به توافق برسیم قراردادش با راه‌آهن فسخ می‌شود/ دستور کتبی از مالک باشگاه دارم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با موافقت کتبی زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن اعلام کرد در صورتی که با دایی به توافق نهایی برسد، قرارداد او با راه‌آهن فسخ می‌شود.

محمد رویانیان در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از سکوت و سپس بیانیه باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: ابتدا باید این را عرض کنم که هرگونه مذاکره با دایی با هماهنگی باشگاه راه‌آهن بود.

وی افزود: من به آقای زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن نامه‌ای نوشتم و ایشان هم به باشگاه پرسپولیس لطف کرد و موافقت کتبی خود را اعلام کرد.

وی افزود: اگر با علی دایی به توافق برسیم از نظر راه‌آهن پیوستن این مربی به پرسپولیس بلامانع است و فسخ قرارداد ایشان اشکالی ندارد. این دستور مالک باشگاه راه‌آهن بود.

رویانیان ادامه داد: آقای زنجانی همچنین اعلام کرد این آمادگی را دارد که خودش این موضوع را به مطبوعات اعلام کند، پس همه چیز با هماهنگی با مسئولان راه‌آهن بود و خدای ناکرده ما به دنبال زیر پا گذاشتن اصول حرفه‌ای نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم از دوست عزیزم آقای رئیسی‌کیا گله کنم اما به ایشان هم عرض می‌کنم هرگونه مذاکره با دایی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس با هماهنگی با مسئولان باشگاه راه‌آهن بود و من حتی مجوز کتبی این موضوع را گرفتم که جا دارد از جناب آقای زنجانی تشکر کنم./فارس