ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدرتنمایی آمریکا در جام‌جهانی بسکتبال


تیم ملی بسکتبال آمریکا با برد قاطع برابر فنلاند کارش در جام جهانی را با قدرتنمایی آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه مسابقه دیگر برگزار شد که در گروه دوم یونان برابر سنگال صف‌آرایی کرد که در این مسابقه نماینده اروپا با نتیجه 87 بر 64 حریف آفریقایی خود را مغلوب کرد.

در دیگر مسابقه که از گروه سوم برگزار می‌شد یک تیم از اروپا و تیم دیگر از آمریکا بود. لیتوانی و مکزیک رقابتی نزدیک داشتند که در پایان نماینده قاره سبز با نتیجه 87 بر 74 حریفش را شکست داد.

آمریکا نیز برابر فنلاند کار آسانی داشت و با درخشش‌ ستاره‌هایش این تیم را با نتیجه 114 بر 55 درهم کوبید.

در آخرین مسابقه روز نخست که در جریان افتتاحیه جام جهانی برگزار می‌شود ایران باید به مصاف اسپانیا میزبان مسابقات برود.


ویدیو مرتبط :
جام جهانی بسکتبال / آمریکا 114 - فنلاند 55

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا قهرمان جام جهانی بسکتبال شد


تیم ملی بسکتبال ایالات متحده موفق شد در دیداری جذاب و تماشایی، صربستان را شکست دهد تا به عنوان قهرمانی جام جهانی بسکتبال در سال 2014 برسد.

طرفداری: تیم ملی بسکتبال ایالات متحده موفق شد در دیداری جذاب و تماشایی، صربستان را شکست دهد تا به عنوان قهرمانی جام جهانی بسکتبال در سال 2014 برسد.

مدال طلای جام جهانی بسکتبال در سال 2014، به همان تیمی رسید که قبل از آغاز تورنمنت، مدعی اصلی بود. آمریکایی ها پس از حذف اسپانیا به عنوان جدی ترین رقیب، در دیدار های خود در این رقابت‌ها کمتر به مشکل خوردند و با وجود استفاده از ترکیبی که لزوما بهترین های لیگ NBA نبودند، توانستند با اقتدار قهرمان جهان شوند.

 ایالات متحده از همان آغاز بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت و فاصله بین دو تیم زیاد بود. صرب‌ها تنها در کوارتر آخر سعی در جبران نتیجه کردند اما اختلاف امتیاز مانع از تحقق این کار شد. بدین ترتیب آمریکا با غلبه بر صربستان، توانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند و البته به پنجمین مدال طلای تاریخش در جام جهانی برسد.