ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسم دهنوی : پرسپولیسی‌ها در قراردادم دست برده‌اند



قاسم دهنوی,محرومیت قاسم دهنوی

قاسم دهنوی :

پرسپولیسی‌ها در قراردادم دست برده‌اند/ من هم ادله‌ خودم را دارم

هافبک تیم سپاهان گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص محرومیت یک‌ساله خود به دلیل ثبت قرارداد همزمان با دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: قرارداد من با تیم سپاهان پیش از مذاکراتم با باشگاه پرسپولیس بود اما بعد از دریافت پیشنهاد از پرسپولیس به احترام علی دایی با مدیران این تیم نیز مذاکراتی را داشتم و قراردادی را به صورت توافقی با آنها امضاء کردم.

وی ادامه داد: در سایت‌ها خواندم که رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از محرومیت یک‌ساله من خبر داده است اما اگر حقیقت را بخواهید من هم برای دفاع از خودم ادله‌ محکمه‌پسندی دارم و اینکه من به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس محروم شده باشم نشانگر این موضوع است که آنها در قراردادم دست برده‌اند. 

بنده هم ادله‌ خودم را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد تا حق به حقدار برسد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای قاسم دهنوی از راه دور در بازی استقلال پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دهنوی: پرسپولیس در قراردادم دست برده‌


قاسم دهنوی گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد

خبرگزاری فارس: قاسم دهنوی گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد.

او در خصوص محرومیت یک‌ساله خود به دلیل ثبت قرارداد همزمان با دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: قرارداد من با تیم سپاهان پیش از مذاکراتم با باشگاه پرسپولیس بود اما بعد از دریافت پیشنهاد از پرسپولیس به احترام علی دایی با مدیران این تیم نیز مذاکراتی را داشتم و قراردادی را به صورت توافقی با آنها امضاء کردم.

وی ادامه داد: در سایت‌ها خواندم که رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از محرومیت یک‌ساله من خبر داده است اما اگر حقیقت را بخواهید من هم برای دفاع از خودم ادله‌ محکمه‌پسندی دارم و اینکه من به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس محروم شده باشم نشانگر این موضوع است که آنها در قراردادم دست برده‌اند. بنده هم ادله‌ خودم را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد تا حق به حقدار برسد.