اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دهنوی: پرسپولیس در قراردادم دست برده‌


قاسم دهنوی گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد

خبرگزاری فارس: قاسم دهنوی گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد.

او در خصوص محرومیت یک‌ساله خود به دلیل ثبت قرارداد همزمان با دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: قرارداد من با تیم سپاهان پیش از مذاکراتم با باشگاه پرسپولیس بود اما بعد از دریافت پیشنهاد از پرسپولیس به احترام علی دایی با مدیران این تیم نیز مذاکراتی را داشتم و قراردادی را به صورت توافقی با آنها امضاء کردم.

وی ادامه داد: در سایت‌ها خواندم که رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از محرومیت یک‌ساله من خبر داده است اما اگر حقیقت را بخواهید من هم برای دفاع از خودم ادله‌ محکمه‌پسندی دارم و اینکه من به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس محروم شده باشم نشانگر این موضوع است که آنها در قراردادم دست برده‌اند. بنده هم ادله‌ خودم را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد تا حق به حقدار برسد.


ویدیو مرتبط :
درگیری نورمحمدی و دهنوی در بازی پرسپولیس - صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاسم دهنوی : پرسپولیسی‌ها در قراردادم دست برده‌اند



قاسم دهنوی,محرومیت قاسم دهنوی

قاسم دهنوی :

پرسپولیسی‌ها در قراردادم دست برده‌اند/ من هم ادله‌ خودم را دارم

هافبک تیم سپاهان گفت: من هم برای حضورم در تیم سپاهان ادله محکمه‌پسندی دارم و آن را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص محرومیت یک‌ساله خود به دلیل ثبت قرارداد همزمان با دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: قرارداد من با تیم سپاهان پیش از مذاکراتم با باشگاه پرسپولیس بود اما بعد از دریافت پیشنهاد از پرسپولیس به احترام علی دایی با مدیران این تیم نیز مذاکراتی را داشتم و قراردادی را به صورت توافقی با آنها امضاء کردم.

وی ادامه داد: در سایت‌ها خواندم که رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از محرومیت یک‌ساله من خبر داده است اما اگر حقیقت را بخواهید من هم برای دفاع از خودم ادله‌ محکمه‌پسندی دارم و اینکه من به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس محروم شده باشم نشانگر این موضوع است که آنها در قراردادم دست برده‌اند. 

بنده هم ادله‌ خودم را به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد تا حق به حقدار برسد./فارس