ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فولاد به دنبال بازیکن دو رگه سابق تیم ملی


هافبک دو رگه سابق تیم ملی فوتبال ایران که ۵ بازی ملی در کارنامه دارد مدنظر باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته و در اردوی این تیم در امارات حاضر شد.

خبرگزاری فارس: امید نظری که دارای پدری ایرانی و مادری فلیپینی است، توسط کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران معرفی شد و با پذیرفتن تابعیت ایرانی ۵ بازی برای تیم ملی انجام داد.

نظری مدنظر باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته و در صورت تائید دراگان اسکوچیچ به فولاد خوزستان می‌پویندد. این بازیکن امروز در امارات و اردوی فولاد خوزستان حاضر شده و قرار است عصر امروز همراه این تیم تمرین کند.

دراگان اسکوچیچ اعلام کرده که تیمش هنوز کامل نیست و نیاز به جذب یک هافبک دارد. نظری که سال قبل عضو تیم آنگل هولم در دسته دوم سوئد بود اگر بتواند نظر کادرفنی را جلب کند به فولاد خوزستان می‌پیوندد.

 


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدئو بختیار رحمانی زاده بازیکن تیم فولاد خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی با 20 بازیکن به امان می‌رود



 

 

 

تیم ملی با 20 بازیکن به امان می‌رود

 

تیم ملی ابتدا امشب ساعت 23 به دبی پرواز می‌کند و سپس از این شهر راهی امان خواهد شد.

در این سفر محمد غلامی و علیرضا حقیقی، دو بازیکن مصدوم تیم ملی، هم تیم را همراهی می‌کنند که این اتفاق با صلاحدید کادرفنی و کادرپزشکی صورت گرفته است.

البته غلامی و حقیقی هیچکدام قادر به تمرین نیستند اما قطبی از آنها خواسته در اردوی تیم ملی مداوای خود را پیگیری کنند.

همچنین کادرپزشکی تیم ملی به محمد غلامی اطمینان خاطر داده است در صورت صعود تیم به مرحله دوم بازی غرب آسیا شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.