ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال فروش دخیا را رد نکرد


سرمربی منچستریونایتد احتمال فروش دروازه بان اسپانیایی تیمش را رد نکرد.

خبرگزاری ایسنا: داوید دخیا که عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته منچستریونایتد را به خود اختصاص داد، در فصل جاری هم عالی بوده و بارها تیمش را از شکست هایی نجات داده است. این موضوع موجب شده تا رئال مادرید به دنبال خرید وی باشد تا او را جانشین ایکر کاسیاس در این تیم کند که سال های پایانی فوتبالش را در سانتیاگو برنابئو می گذراند.

در حالی که 18 ماه از قرارداد دخیا با منچستریونایتد باقی مانده است، لوییس فان خال هیچ اشاره ای به چگونگی گفت و گو بر سر تمدید قرارداد این دروازه بان نکرد. وی در این مورد گفت: فکر می کنم این موضوع به دخیا و روسای باشگاه منچستریونایتد باز می گردد. ممکن است روزی دخیا به رئال مادرید برود. در دنیای فوتبال همه چیز امکان پذیر است اما ما تلاش می کنیم او را نگه داریم.

ویکتور والدس اسپانیایی، ماه گذشته با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد. اگر دخیا راهی رئال شود، بدون شک والدس می تواند جای وی را به عنوان دروازه بان شماره یک یونایتدها بگیرد.


ویدیو مرتبط :
فان : وقتی دخیا به رئال مادرید نمی پیوندد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چراغ سبز فان‌خال به فروش دخیا


روزنامه آ.اس نزدیک به باشگاه رئال مادرید گزارش داد که فان خال برای فروش دخیا، به مدیران یونایتد چراغ سبز نشان داده است.

ورزش سه: پس از عملکرد ضعیف دخیا مقابل پاری سن ژرمن و بی انگیزگی او، فان خال از این موضوع به شدت عصبانی است و اعتمادی به گلر اسپانیایی برای فصل آینده ندارد. از همین رو، او از مدیران یونایتد درخواست کرده که روند فروش دخیا را تسریع ببخشند، هر چند که این درخواست، به مذاق مدیران یونایتد خوش نیامده است. آنها قصد فروش گلر اسپانیایی را ندارند و نمی‌خواهند موضوع بکام و رونالدو، دوباره تکرار شود و یونایتد به راحتی ستاره اش را از دست بدهد.

از سوی دیگر، رئال از ناواس و کاسیا راضی است و عجله ای در خرید دخیا ندارد. در صورتی که دخیا امسال به رئال نپیوندد، سال بعد به صورت بازیکن آزاد، به جمع سپیدپوشان اضافه خواهد شد.