ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: کری خوانی کرار برای پرسپولیسی ها


کرار جاسم با انتشار عکسی در فضای مجازی، برای هواداران پرسپولیس کری خواند.

وب سایت نود: بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی آن هم با شکست مقابل ذوب آهن- تیمی که پیش از این موفق به حذف استقلال شده بود- کرار جاسم هافبک عراقی استقلال با انتشار عکسی در فضای مجازی برای هواداران پرسپولیس که تا پیش از این نسبت به حذف استقلال واکنش های مختلفی در فضای مجازی توام با کری خوانی داشتند، کری خواند.

عکس: کری خوانی کرار برای پرسپولیسی ها


ویدیو مرتبط :
استقلال :جوابی بر تمامی کری خوانی های پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 

اخبار ورزشی - کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس

مهاجم استقلال که امسال نتواست جامی با این تیم کسب کند گفت: این برای اولین سال است که در ۸ سال اخیر، فصل را بدون جام تمام کردم.

آرش برهانی امروز در صفحه اجتماعی اش نوشت: افتخار می کنم که استقلالی هستم و در این 8 سال هیچ فصلی را بدون جام تمام نکرده بودم. برای من قهرمانی در یکی از جام ها عادت شده بود و باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم که در این فصل نتواستیم آنها را خوشحال کنیم.

برهانی در قسمت دیگری از حرف هایش که به نظر می رسد کنایه به بازیکنان و هواداران پرسپولیس بوده، گفته است: همیشه خوشحالی ما برای گرفتن جام بوده است نه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا. داداش کوچک، شرمنده و دوستدار شما.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 اخبار ورزشی - جام نیوز