ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: پارچه سبز بر زانو و ساق دژاگه


ستاره محبوب و دوست داشتنی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ژاپن یک پارچه سبز نذری به پایش بسته بود که نشان از اصالت فرهنگ ایرانی وی دارد.

خبر آنلاین: اشکان دژاگه این روزها سخت ترین روزهای زندگی فوتبالی اش در تیم ملی ایران را پشت سر می گذارد.  او در چند ماه گذشته و بعد از جنجال هایی که برای خالکوبی هایش به پا شد، تمرکز زیادی روی بازی های ملی اش نداشته.
 
پلی میکر تیم کارلوس کی روش بعد از جنجالی که به خاطر خالکوبی های روی دستش به راه افتاد، به عکس گذشته و سر لجبازی، دیگر دستش را نمی پوشاند.
 
او که در تیم باشگاهی اش هم دیگر آن درخشش سابق را ندارد، در زمین عصبی بازی می کند و در بازی با ژاپن هم نشان داد دارد تمام تلاشش را می کند که یک گل بزند و از زیر فشارهای این روزها خارج شود.
 
دژاگه به خاطر از دست دادن پنالتی و ضربه برگشت آن این قدر عصبی بود که با گل شدن توپ مهدی ترابی حتی خوشحالی نکرد و برای لحظه ای شاکی از این بود که چرا خودش گل نزده است.
 
اشکان در بازی با ژاپن پارچه سبز نذری به پایش بسته. اشکان که اصالتا بچه خیابان صفی علی شاه تهران، از محله های مذهبی تهران است، در 5 سالگی به همراه پدر و مادرش به آلمان رفته و آنجا بزرگ شده است.
 
دژاگه در فرهنگی دیگر بزرگ شده اما فرهنگ های ایرانی خانواده اش را هم مثل زبان فارسی، به خوبی آموخته است.

عکس: پارچه سبز بر زانو و ساق دژاگه


ویدیو مرتبط :
چه چیزهایی تقویت ساق پا و زانو می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از دستمال سبز حاجت بر زانو و ساق اشکان دژاگه



اخبار,اخبار ورزشی,اشکان دژاگه

اشکان دژاگه ، او این روزها سخت ترین روزهای زندگی فوتبالی اش در تیم ملی ایران را پشت سر می گذارد.»

اشکان دژاگه ستاره محبوب و دوست داشتنی تیم ملی فوتبال ایران شاید سخت ترین روزهای فوتبالی اش را همچنان سپری می کند.

 

او در چند ماه گذشته و بعد از جنجال هایی که برای خالکوبی هایش به پا شد ، تمرکز زیادی روی بازی های ملی اش نداشته.

 

او که پلی میکر تیم کارلوس کروش است ، بعد از جنجالی که اعضای مستعفی کمیته اخلاق به خاطر خالکوبی های روی دستش به راه انداختند ، تمرکزش را از دست داد.

 

اشکان که حالا به عکس گذشته و سر لجبازی دیگر دستش را نمی پوشاند ، در زمین عصبی بازی می کند و در بازی با ژاپن هم نشان داد دارد تمام تلاشش را می کند که یک گل بزند و از زیر فشارهای این روزها خارج شود. او از دست دادن پنالتی و ضربه برگشت آن این قدر عصبی بود که با گل شدن توپ ترابی حتی خوشحالی نکرد و برای لحظه ای شاکی از این بود که چرا خودش گل نزده است.


اشکان در بازی با ژاپن پارچه سبز نذری به پایش بسته. عکس زیبایی که فرشاد عباسی استاد عکاسی ورزشی ایران شکارش کرده و در اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

احسان که اصالتا بچه خیابان صفی علی شاه تهران ، از محله های مذهبی تهران است ، در 5 سالگی به همراه پدر و مادرش به آلمان رفته و آنجا بزرگ شده ، او در فرهنگی دیگر بزرگ شده اما فرهنگ های ایرانی خانواده اش را هم مثل زبان فارسی ، بخوبی اموخته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اشکان دژاگه

 
اخبار ورزشی - خبر آنلاین