ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: فیفا 16 در دنیای واقعی


در فضای مجازی عکسی از فردی به همراه دسته کنترل ایکس باکس منتشر شد که به نظر می رسید در حال تجربه یک بازی واقعی است.

عصر خبر: پس از مسابقه فوتبال بین تیم های نیو کاسل و آرسنال در استادیوم سنت جیمز واقع در انگلستان  عکسی از فردی در حالی که  کنترل ایکس باکس را به دست دارد منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این عکس در فضای مجازی سر و صدای بسیاری کرد و کابران شدیدا از حرکت عجیب این فرد متعجب بودند. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقد بودند که این شخص با گرفتن دسته کنترل ایکس باکس در حال تجربه واقعی ترین مسابقه فوتبال  است.

عکس: فیفا 16 در دنیای واقعی

اما زمان زیادی از انتشار این عکس در فضای مجازی نگذشت که صاحب این تصویر شخصا در پست توئیتری اش دلیل گرفتن دسته کنترل ایکس باکس را توضیح داد.


ویدیو مرتبط :
گیم پلی جدید فیفا 16 و نوآوری فیفا 16 در خطوط مختلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"فرانکشتاین" دنیای واقعی پیدا شد +عکس



"فرانکشتاین" دنیای واقعی پیدا شد +عکس

داستان فرانکشتاین را شاید شنیده باشید که در آن یک دانشمند دیوانه قصد داشت با اعضای انسان های مرده و پیوند زدن همه این اعضا به هم یک انسان جدید و خارق العاده خلق کند که البته همه این موارد تنها در کتاب ها و قصه وجود داشت.

با این که فرانکشتاین در دنیای واقعی وجود نداشت اما انگار این شخصیت داستانی، پیروانی را برای خود در دنیای واقعی پیدا کرده است که راه او را ادامه می دهند و به دنبال آن هستند تا نتیجه کار این دانشمند را ببینند.

پلیس انگلستان چندی پیش توانست یک دانشمند دیوانه را دستگیر کند که به نظر می رسد از طرفداران پروپاقرص دکتر فرانکشتاین است. این خانم قصد داشت با پیوند زدن گربه و سگ های مرده یک حیوان جدید بسازد که توسط پلیس دستگیر شد.

  اخبار,اخبار گوناگون,سگ پیوندی,پیوند زدن سگ و گربه

نام این دانشمند به دلیل مسائل امنیتی اعلام نشده است اما با توجه به حرف هایی که زده می شود در این خانه بیش از 100 لاشه گربه وسگ پیدا شده است که همگی آن ها بخشی از اعضای بدنشان جدا شده بود و برای حیوان جدید استفاده می شد.

گفته های پلیس لندن حالی از آن است که در این خانه صدها سگ و گربه زنده وجود داشته که روی آن ها آزمایشات مختلف انجام میشده است. این خانم سگ پیوندی خود را خلق کرده بود اما نتوانست به این هدف در مورد گربه ها نیز دست پیدا کند.

در حال حاضر این دانشمند عجیب در زندان است تا نتیجه تحقیقات پلیس مشخص شود و هدف ازاین کار نمایان شود. در قانونی جالب این خانم فعلا اجازه نزدیک شدن به هیچ حیوانی را ندارد زیرا ممکن است برای آن خطرناک باشد. 

 

 اخبار,اخبار گوناگون,سگ پیوندی,پیوند زدن سگ و گربه

 
منبع:yjc.ir