ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: رونالدو تغییر چهره داد


رونالدو امروز با مدل موی جدید در تمرینات رئال مادرید حاضر شد.

ورزش یازده: رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در بیرون از زمین مسابقه هم جذاب است. روز گذشته لیون مسی با تغییر مدل موی خود در رسانه های اسپانیا و سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفت و امروز هم نوبت به کریستیانو رونالدو رسید.

رونالدو امروز با مدل موی جدید در تمرینات رئال مادرید حاضر شد.

این هشتمین مدل موی رونالدو از آغاز سال 2014 میلادی به شمار می رود.

عکس: رونالدو تغییر چهره داد

عکس: رونالدو تغییر چهره داد

عکس: رونالدو تغییر چهره داد


ویدیو مرتبط :
رونالدو و تغییر چهره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر چهره شوکه کننده کریس رونالدو+ عکس



 

 کریس رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید با تغییر چهره عجیب خود، هواداران را کاملا شوکه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از یاهواسپرت؛ کریس رونالدو مهاجم 29ساله رئال مادرید پس از دریافت سومین جایزه توپ طلای خود، روحیه بالایی پیدا کرده و به شوخی با هواداران مشغول است.

گلزن 29 ساله در جدیدترین اقدام با ظاهری کاملا متفاوت در حالی که از ریش و سبیل مصنوعی استفاده کرده بود، مدل موها را تغییر داده و عینک آفتابی بر چشم داشت در محل تمرین بازیکنان رئال مادرید حاضر شد. چهره جدید رونالدو موجب شد وی از سوی هواداران کاملا نادیده گرفته شود و کسی به ستاره پرتغالی توجه نکند.

رونالدو به انجام چند حرکت نمایشی با توپ پرداخت اما باز هم کسی به او توجه نکرد تا در نهایت با برداشتن ریش و سبیل مصنوعی، هواداران بهت زده با چهره ستاره محبوب خود روبرو شدند.

 

اخبار,اخبارورزشی,رونالدو

 

 اخبار ورزشی  -  باشگاه  خبرنگاران