ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: رئال مادرید فاتح کوپا‌ دل‌ ری


بامداد پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید.

تابناک: بامداد پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید. رئال‌مادرید با برتری برابر بارسلونا فاتح جام حذفی اسپانیا شد. رئال مادرید برای نوزدهمین بار فاتح جام حذفی شد.








































ویدیو مرتبط :
پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید (کوپا دل ری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتلتیکو مادرید قهرمان کوپا دل ری شد / آوار برنابئو روی سر رئال و مورینیو



آتلتیکو مادرید قهرمان کوپا دل ری شد / آوار برنابئو روی سر رئال و مورینیو / لج بازی های آقای خاص قوهای سفید را بی جام گذاشت

آتلتیکو مادرید با شکست دادن رئال رقیب بارسلونا در سوپر کاپ اسپانیا شد.

 

 قهرمان کوپا دل ری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پایانی تلخ برای رئال مادرید.آنها که قهرمانی در لالیگا را زودتر از آنچه که هوادارانشان فکر می کردند به بارسلونا داده بودند در فینال کوپا دل ری هم ناکام ماندند تا دستشان از رسیدن به این جام هم ناکام بماند.

مورینیو که با لجاجت های خاص خودش کاسیاس را نیمکت نشین کرده بود و اجازه بازی کردن به په په و دی ماریا را هم نداده بود کاری کرد تا شب کابوس واری برای شاگردانش رقم بخورد.رئالی ها که به نظر در روزهای قبل؛تمرین زدن توپ به تیرک دروازه را کرده بودند بارها و بارها دروازه آتلتیکو را به لرزه درآوردند؛اما در رسیدن به گل ناکام بودند.

مورینیو که از هفته ها قبل ساز جدایی را کوک کرده است بدون شک با دستان خالی مادرید را ترک خواهد کرد.بازی دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسید تا کار به وقت های تلف شده کشیده شود. رونالدو و دیگو کاستا گلزنان وقت قانونی بازی بودند.

در وقت های اضافه برتری نسبی باز هم با رئال مادرید بود اما این شاگردان دیگو سیمئونه بودند که خیلی حساب شده و روی شروع مجدد به گل رسیدند تا سناریوی ناکامی های رئال مادرید را تکمیل کنند.

ضربه تمام کننده میراندا (در دقیقه 98) آب سردی بود بر پیکره پر استرس رئال.در آخرین دقایق بازی،آنجا که رونالدو با پا به صورت بازیکن آتلتیکو کوبید نزدیک بود تا درگیری منجر به متوقف شدن بازی شود،اما دخالت نیمکت نشین های دو تیم ؛پس از وقفه ای چند دقیقه ای دوباره بازیکنان را به زمین برگرداند تا مسابقه را ادامه بدهند.

دیگر زمانی باقی نمانده بود و مادریدی ها که کاملا آشفته به نظر می رسیدند در ورزشگاه خانگی خودشان جام کوپا دل ری را تقدیم همشهری شان کردند تا آتلتیکو رقیب بارسلونا در سوپر کاپ اسپانیا شود./خبرآنلاین