ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: این مرد بیت الله عباسپور نیست


قهرمان سال ۲۰۰۳ وزنه بردادری جهان در ونکور کانادا گفت عکسی که به اشتباه بیت الله عباسپور معرفی شده، تصویر اوست.

خبرگزاری مهر: به تازگی تصویری از حسین رضازاده منتشر شده که وی را بر روی دوش محمدعلی فلاحتی نژاد در ساحل دریا نشان می‌دهد.
 
اما در برخی رسانه ها عنوان شده فردی که رضازاده روی دوش او قرار دارد مرحوم بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان است که چند روز پیش به دیار باقی شتافت.
 
عکس مرا به دروغ عباسپور معرفی کرده‌اند

فلاحتی نژاد گفته که وی را به اشتباه مرحوم بیت الله عباسپور معرفی کرده‎اند. قهرمان سال ۲۰۰۳ جهان اظهار داشت: «تصویری که منتشر شده من هستم و نه مرحوم عباسپور. واقعا برای یک رسانه متاسفم که اطلاعات غلط به خوانندگان می‌دهد. من حتی می‌خواهم از این بابت شکایت کنم.»
 
فلاحتی‌نژاد افزود: «در این تصویر که استاد علی کاوه آن را به ثبت رسانده، جمعی دیگر از بچه‎های تیم ملی وزنه برداری آن زمان از جمله محسن بیرانوند هم به چشم می‎خورد.»
 
عکس مرا به دروغ عباسپور معرفی کرده‌اند

مربی تیم وزنه برداری نفت تهران در پایان در خصوص وضعیت حال حاضر خود افزود: «من قبل از اینکه هدایت نفت را بر عهده بگیرم مربی تیم ملی عراق بودم اما از ترس داعشی‎ها به ایران آمدم.»


ویدیو مرتبط :
بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین پست اینستاگرامی مرحوم بیت الله عباسپور (+عکس)



بیت الله عباسپور کوه عضله ورزش ایران در گذشت.

قهرمان پرورش اندام ایران و دنیا پس از تحمل یک دوره بیماری نادر "واسکولیت" جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آنچه در ادامه می خوانید آخرین پست اینستاگرامی این ورزشکار است که سه شنبه شب در ۳۶ سالگی جان سپرد:

 

اخبار,اخبار ورزشی,بیت الله عباسپور


اخبار ورزشی - جام جم