ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: استفاده هافبک رئال از مترو!


سامی خدیرا، هافبک آلمانی رئال مادرید در اقدامی جالب برای حضور در تمرینات اخیر این تیم از مترو استفاده کرد.

وب سایت نود: سامی خدیرا، هافبک آلمانی رئال مادرید در اقدامی جالب برای حضور در تمرینات اخیر این تیم از مترو استفاده کرد. به نظر می رسد که خدیرا علیرغم آن که دستمزد بالایی دارد و چندین خودرو را هم در پارکینگ خود دارد، ترجیح می دهد که از وسایل حمقل و نقل عمومی استفاده کند!

عکس: استفاده هافبک رئال از مترو!


ویدیو مرتبط :
ورود لوکا مودریچ (هافبک رئال مادرید) به اسپانیا +مصاحبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدردانی هافبک آلمانی رئال از آقای خاص+عکس



خداحافظ ژوزه مورینیو

قدردانی هافبک آلمانی رئال از آقای خاص

خداحافظ ژوزه مورینیو!+عکس

هافبک ملی‌پوش آلمانی رئال مادرید از حمایت‌های سرمربی خود در این تیم قدردانی و سپاسگزاری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه سان انگلیس روز گذشته اعلام کرد که ژوزه مورینیو با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند برای 4 سال راهی لندن خواهد شد تا هدایت چلسی را در فصل آینده برعهده بگیرد.

براین اساس سامی خدیرا هافبک آلمانی کهکشانی‌ها که پیشرفت و موفقیت خود را در این تیم اسپانیایی مدیون آقای خاص است، با انتشار تصاویر و متنی در فیس‌بوک از مورینیو تشکر و قدردانی کرد.

«همانطور که می‌دانید مورینیو انتهای این فصل از رئال جدا خواهد شد و تصمیم او کاملاً شخصی است و باید به آن احترام بگذاریم.

من از او بسیار سپاسگزارم. به خاطر فرصتی که به من داد برای حضور در رئال و بازی در تیم. تشکر می‌کنم از شما به‌خاطر حمایت‌هایی که از من انجام دادید حتی زمانی که رسانه‌ها به شدت از من انتقاد می‌کردند.

من پیشرفت و موفقیتم در رئال را مدیون شما هستم»

خداحافظ ژوزه مورینیو

فارس