ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عنایتی: تیموریان خسیس شده است!


مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، انتقادهای امیر قلعه‌نویی از ملی‌پوشان این تیم تخریبی نیست.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی، مهاجم جدید استقلال چند روزی است که با این تیم تمرین می‌کند و قراردادش را هم دیروز ثبت کرد. او وضعیت استقلال را مناسب توصیف کرده و معتقد است که جوی صمیمی در این تیم وجود دارد. عنایتی در مورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات تسنیم پاسخ داده که در زیر می آید:

فضای استقلال نسبت به پنج سال پیش چه تغییری کرده است؟


استقلال همیشه استقلال است و فقط بازیکنانش تغییر می‌کنند. خوشبختانه بازیکنان خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند و جوی صمیمی هم بر تمرینات حاکم است. امیدوارم بعد از بازگشت ملی‌پوشان به بهترین وضعیت برسیم و لیگ را بسیار باقدرت شروع کنیم. خدا را شکر همه چیز در تیم ما به خوبی پیش می‌رود.

در مورد انتقادهای سرمربی استقلال از ملی‌پوشان چه صحبتی داری؟

فکر می‌کنم اختلاف یا انتقادی هم وجود داشته باشد، پدر و پسری است. به هر حال انتظارها از ملی‌پوشان استقلال بالاست و آنها باید این وضعیت را درک کنند. باید شرایط را طوری فراهم کنیم که آنها استرس نداشته باشند. در ضمن معتقدم انتقادهای سرمربی ما تخریبی نیست و هدف خاصی در این زمینه وجود ندارد که مشکل‌ساز باشد.

در رخکتن کمد آندو به تو رسیده است؟

اولاً باید بگویم که تیموریان دوست بسیار خوب من است. من خودم کمد آندو را انتخاب کردم و وقتی وارد رختکن شدم گفتم کمد تیموریان کجاست. فکر می‌کردم داخل کمد آندو کفش یا پیراهن یا چیز دیگری باشد به همین دلیل مستقیم سراغ کمد او رفتم! متأسفانه کمد خالی بود و چیزی پیدا نکردم. آندو قدیم‌ها اینقدر خسیس نبود!

امسال قرار است شماره 80 استقلال را بپوشی یا اینکه با رفتن محمد قاضی شماره 11 را بر تن می‌کنی؟


محمد دوست من است و همیشه برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم او چه در استقلال و چه در آینده همیشه روزهای خوبی داشته باشد. من نمی‌توانم شماره 11 بپوشم و این هم از قوانین شاهکار لیگ ماست! من پیراهن شماره 80 را انتخاب کردم، چون وقتی خواستم به الامارات بروم، پسرم معین گفت که شماره 80 را انتخاب کنم و این شماره برایم بسیار خوش یمن بود.

راستی چرا برای عقد قرارداد با استقلال در مورد مسائل مالی با مسئولان باشگاه حرف نزدی؟

من با استقلال سفید امضا کردم و آمدم بیرون! استقلال آنقدر بزرگ است که نباید برای آن مبلغ تعیین کنیم. من کوچکتر از آن هستم که برای استقلال مبلغ تعیین کنم و این مسائل به شخصیت من نمی‌خورد که بخواهم درمورد پول چانه بزنم.

در مورد کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی چه صحبتی داری؟


این موضوع واقعاً برای من عجیب است و دلیلش را هم نمی‌دانم.کریمی جزو اسطوره‌های فوتبال ایران است و البته این را می‌دانم که او بی‌جهت و بی‌دلیل کاری را انجام نمی‌دهد. حتماً با او خوب برخورد نشده و رفتارهایی صورت گرفته که چنین تصمیمی را در نهایت گرفته و از تیم ملی جدا شده است. او هر جا که باشد برایش آرزوی موفقیت دارم.


ویدیو مرتبط :
‫هت تریک امید عنایتی فرزند رضا عنایتی در رده سنی نونهالان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا بعضی از کودکان خسیس اند ؟



 

 

3 ساله‌ها خسیس ترند

 


جام جم , محققان دریافتند که انسانها از همان بدو تولد آماده بذل و بخشش نیستند و این خصوصیت به تدریج در آنها شکل می گیرد.

 

 

ارنست فر محقق دانشگاه زوریخ و همکارانش به این نتیجه رسیده اند که کودکانی که در خانواده های تک فرزند متولد می شوند بیشتر از بقیه شانس رهایی از خساست را دارند ولی فرزندان کوچک خانواده بیشتر از بقیه با مشکل خساست مواجه هستند.

 



پیش از این روانشناسان بارها تاکید کرده بودند که حس بذل و بخشش بلافاصله در انسان ایجاد نمی شود ولی نتوانسته بودند سن مشخصی برای آن دریابند.

 


محققان سوئیسی با بررسی آزمایشهایی که در خصوص حس بذل و بخشش در کودکان با سنین مختلف انجام شده متوجه شدند در سه سالگی کودکان به شدت خودخواه هستند و فقط در هفت سالگی بیشتر آنها خوراکیهای خود و از جمله شیرینی و شکلات را با بقیه تقسیم می کنند و این حس با افزایش سن تقویت می شود.

 


به گفته آنها حس بذل و بخشش ارتباط مستقیمی با حس مسئولیت دارد و علاوه بر این کودکانی که خواهر یا برادری ندارند 28 درصد از بقیه دست و دلبازترند.