ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلای هجدهم به بانوی کاراته‌کا رسید


وزن ۶۸+کیلوگرم با غلبه بر کوئیلان ژنگ از چین به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسید.

خبرگزاری تسنیم: حمیده عباسعلی کاراته‌کای تیم ملی بانوان کشورمان با غلبه بر کوئیلان ژنگ از چین به مدال طلای وزن 68+کیلوگرم بازی‌های آسیایی رسید.

عباسعلی حریف چینی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و هجدهمین مدال طلای کاروان ایران را به نام خودش ثبت کرد.

وی در مرحله نیمه نهایی توانست نماینده اندونزی را 7 بر صفر شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.عباسعلی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کریستینا پریرا از ماکائو با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

عباسعلی: از حالا به فکر طلای جهان هستم

حمیده عباسعلی بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی در کاراته گفت: از حالا به فکر طلای جهان هستم. مدت ها بود که به مدال طلای بازی های آسیایی فکر می کردم و از لحاظ روحی و جسمی خودم را برای رسیدن به این هدف آماده کرده بودم.

وی ادامه داد: چهار سال قبل در بازی های آسیایی ناکام بودم و وقت آن رسیده بود تا این مسئله را با کسب مدال طلا جبران کنم. بسیار خوشحالم که نخستین مدال طلای بانوان کاراته ایران را در این رویداد مهم از آن خود کردم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به حریفش در فینال، اظهار داشت: پیش از این دو بار حریف چینی را شکست داده بودم ولی امروز او بسیار خوب کار کرد. مجبور شدم کمی با احتیاط کار کنم. از سال گذشته استارت موفقیت در اینچئون و جهانی آلمان را زده بودم که خوشبختانه به هدف اولم دست یافتم و حالا می خواهم نخستین مدال بانوان کاراته ایران را در جهانی به نام خود ثبت کنم.


ویدیو مرتبط :
زلاتان کاراته کا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هجدهمین مدال طلای کاروان برای حمیده‌ عباسعلی/ بانوی ایرانی کاراته را صاحب دومین طلا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات کاراته

 

اخبار ورزشی - هجدهمین مدال طلای کاروان برای حمیده‌ عباسعلی/ بانوی ایرانی کاراته را صاحب دومین طلا کرد

حمیده‌ عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست حریف چینی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فارس، سیزدهمین روز از هفدهمین‌ دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که در وزن 68+کیلوگرم تیم ملی بانوان حمیده عباسعلی در فینال مسابقات به مصاف نماینده چین رفت و با شکست حریف خود به نشان طلای بازی‌های آسیایی دست یافت.

وی در نخستین مبارزه خود به مصاف کاراته‌کای ماکائو رفت و با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست داد و در دور دوم با نماینده اندونزی مبارزه کرد و با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

امروز سعید حسنی‌پور نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کاراته با شکست نماینده هنگ‌کنگ مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

اخبار ورزشی - فارس