ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طرح عجیب پیراهن بارسا برای سال 2016


به نظر می رسد که پیراهن های بارسلونا در فصل 2016-2017، عجیب و غریبتر و جنجالی تر از پیراهن های این تیم در فصل آینده باشد.

ورزش سه: موندودپورتیوو امروز فاش ساخت که کمپانی نایکی، برای پیراهن های بارسا در فصل 2016-2017، یک طرح عجیب را به مدیران این باشگاه پیشنهاد داده و در صورتیکه در نشست مدیران بارسا در ماه ژانویه، این طرح تصویب شود، پیراهن بارسلونا در فصل 2016-2017 به شکل زیر خواهد بود. موندودپورتیوو از این پیراهن به عنوان پیراهنی متناسب برای کودکان یاد کرده است که جنجالی تر از پیراهن های فصل بعد بارسا خواهد بود. در پیراهن فصل بعد بارسلونا، راه های آبی و اناری افقی را به جای عمودی شاهد خواهیم بود.

طرح عجیب پیراهن بارسا برای سال 2016


ویدیو مرتبط :
پیراهن فصل جدید بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی و بارسا سال 2016 را با تساوی آغاز کردند / پیروزی و ادامه صدرنشینی آرسنال؛من‌یونایتد بر سوانسی غلبه کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بارسلونا در دربی کاتالونیا متوقف شد تا سال 2016 را با تساوی در پیکارهای لالیگا آغاز کند.

در آغاز هفته هجدهم لالیگا بارسلونا از ساعت 18:30 به وقت ایران در خانه اسپانیول به میدان رفت و این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این بازی شاگردان انریکه فرصت‌های بی‌شماری برای گلزنی داشتند اما هر چه زدند به در بسته و تیرک دروازه اسپانیول اصابت کرد.

بارسا با این تساوی 39 امتیازی شد و همچنان در صدر لالیگا قرار دارد. این تیم با برگزاری دیدارهای این هفته به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان یک دیدار عقب‌افتاده دارد.

 

------------------------------

توقف لستر مقابل بورنموث 10 نفره/ پیروزی و ادامه صدرنشینی آرسنال؛من‌یونایتد بر سوانسی غلبه کرد

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با پیروزی آرسنال صدرنشین مقابل نیوکاسل و تساوی لستر سیتی در برابر بورنموث 10 نفره و غلبه من‌یونایتد بر سوانسی همراه شد.

هفته بیستم لیگ برتر جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که با پیروزی آرسنال صدرنشین مقابل نیوکاسل و تساوی لستر سیتی در برابر بورنموث 10 نفره و غلبه من‌یونایتد بر سوانسی همراه شد.

لسترسیتی صفر - بورنموث صفر
شاگردان رانیری در دقیقه 59 یک پنالتی را توسط محرز از دست دادند.
در دقیقه 57 با اخراج فرانسیس بورنموث 10 نفره بازی را دنبال کرد.

آرسنال یک - نیوکاسل صفر
برای صدرنشین لیگ جزیره کوشیلی روی پاس ژیرو گلزنی کرد.

منچستریونایتد 2 - سوانسی یک
برای من‌یونایتد مارسیال در دقیقه 47 و وین رونی در دقیقه 77 گلزنی کرد.

 ساندرلند 3 - استون ویلا یک

وست برومویچ 2 - استوک‌سیتی یک

نوریچ یک - ساوتهمپتون صفر

در جدول لیگ برتر انگلیس آرسنال با 42 در صدر و لستر با 40 امتیاز در مکان دوم و من‌یونایتد با 35 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس