ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صدور کد سربازی برای خلیل‌زاده و عشوری


ستاد کل نیروهای مسلح اجازه حضور دو بازیکن جدید را در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکنان سرباز صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: "شجاع خلیل‌زاده" و "سینا عشوری" که پس از مشکل معافیت سربازی، به عنوان بازیکنان جدید تراکتورسازی معرفی شدند، از نیم فصل دوم می‌توانند برای سرخپوشان تبریزی به میدان بروند.

ستاد کل نیروهای مسلح کشور کد سربازی برای این دو بازیکن صادر کرده است و این دو می‌توانند از آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر برای گذراندن خدمت سربازی برای تیم تراکتورسازی به میدان بروند. خلیل زاده و عشوری هم اکنون در تبریز حضور دارند و پس از جلسه با رسول خطیبی، در تمرینات تراکتورسازان حاضر می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
صدور کد رهگیری برای معاملات مسکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع مس در آستانه پرسپولیسی شدن/ خلیل‌زاده: هنوز قرارداد نبسته‌ام



مدافع مس کرمان ,باشگاه پرسپولیس

مدافع مس در آستانه پرسپولیسی شدن/ خلیل‌زاده: هنوز قرارداد نبسته‌ام

مدافع مس کرمان در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفت.

شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است، اظهار کرد: یکی، دو سال است که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب من است و روز گذشته با رویانیان جلسه‌ای داشتم و به توافق اولیه رسیدیم.

وی ادامه داد: هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده‌ام و پیوستنم به این تیم 100 درصد قطعی نیست. منتظر مشخص شدن سرمربی این تیم هستم.

به گزارش ایسنا، خلیل زاده در صورت عقد قرارداد با پرسپولیس دومین بازیکن جدید این تیم بعد از یونس شاکری خواهد بود./ایسنا