ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقیان: با رباط پاره هم بازی می کنم


پیام صادقیان اعلام کرد در هر صورت برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

در تمرین دیروز پرسپولیس پیام صادقیان بازیکن خوش تکنیک این تیم دچار آسی دیدگی شد و فردا MRI خواهد داد تا تکلیف وی مشخص شود، این بازیکن نیز در صفحه اینستاگرام خود پیامی را برای هواداران پرسپولیس منتشر کرد.

صادقیان در پیام خود نوشت:" بچه ها رباط داخلیه پام کشیده شده، فردا میرم MRI حتی رباطم پاره شده باشه با همون پا به خدا قسم می ترکونم بهتون قول میدم. واسم دعا کنید دوستون دارم."

صادقیان: با رباط پاره هم بازی می کنم


ویدیو مرتبط :
رباط کلش(این رباط دانلودی نیست که بگین الکیه)خودم خریدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادقیان 2 بازی حساس را از دست می‌دهد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - صادقیان 2 بازی حساس را از دست می‌دهد؟

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها غرق در مشکلات مالی هستند، عکس MRI از زانوی صادقیان نشان داد که از این ناحیه آسیب دیده و مدت زمان دوری وی از میادین نامشخص است.

پیام صادقیان هافبک خوش‌تکنیک تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی تمرین روز گذشته قرمزپوشان از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد تا حدی که برای سوار شدن به ماشینش نیز دچار مشکل شده بود. وی امروز از زانوی خود عکس MRI گرفت و در جواب اولیه اعلام شده این بازیکن از ناحیه زانو دچار مصدومیت است، البته هنوز دقیقاً میزان دوری صادقیان از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس مشخص نیست.

به نقل از فارس، قرار است کادر پزشکی پرسپولیس عکس MRI زانوی صادقیان را به صورت اینترنتی برای دو متخصص ارتوپدی در خارج از کشور ارسال کنند تا پس از مشاوره با آنها تصمیمات لازم را بگیرند. این در شرایطی است که پرسپولیس دو بازی حساس مقابل راه‌آهن و استقلال خوزستان را پیش رو دارد.

این خبر باعث نگرانی دایی و پرسپولیسی‌ها شده و پیام صادقیان نیز از این بابت بسیار ناراحت است.

اخبار ورزشی - فارس