ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شواین‌اشتایگر: می‌خواهم مانند گیگز شوم


باستین شواین‌اشتایگر ابراز امیدواری کرد بتواند همانند رایان گیگز تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

خبرگزاری ایسنا: باستین شواین‌اشتایگر ابراز امیدواری کرد بتواند همانند رایان گیگز تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

باستین‌ شواین‌اشتایگر در سال 2002 اولین بازی خود را برای بایرن‌مونیخ انجام داد و از آن زمان تاکنون توانست در این تیم درخشش خوبی داشته باشد و 7 بار به قهرمانی در بوندسلیگا دست یابد و یک بار نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ در گفت‌وگو با مجله "کیکر" درباره شرایط خود در بایرن‌مونیخ گفت: من اکنون 29 سال سن و در بهترین دوران زندگی ورزشی خود قرار دارم.

بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با کنار زدن منچستر‌یونایتد به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

شواین‌اشتایگر درباره رویارویی با رایان گیگز هافبک کهنه کار ولزی منچستر‌یونایتد گفت: رایان گیگز یک بازیکن منحصر به فرد در دنیای فوتبال است. او در 40 سالگی برابر ما یک بازی درخشان به نمایش گذاشت. می‌خواهم مثل رایان گیگز سال‌های زیادی بازی کنم و امیدوارم بتوانم مانند او بازیکن موثری باشم.

هر چند شواین‌اشتایگر با بایرن‌مونیخ قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است اما این بازیکن در 101 بازی ملی خود با پیراهن تیم ملی آلمان به هیچ قهرمانی نرسیده است. او که همراه آلمان در فینال یورو 2008 برابر اسپانیا شکست خورد، امیدوار است بتواند در جام جهانی 2014 به قهرمانی برسد.

شواین‌اشتایگر در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا و جام‌جهانی دو رویداد بزرگ فوتبالی هستند که کسب‌ قهرمانی در آنها اهمیت زیادی دارد. البته من در یکی از آنها به قهرمانی رسیدم اکنون دوست دارم در جام دیگری به قهرمانی برسم.

بایرن‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید قرار خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
شواین اشتایگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسرم كچلی گرفته، می‌خواهم از او جدا شوم



 

 

همسرم كچلی گرفته، می‌خواهم از او جدا شوم

 

مردی ۳۳ ساله در حضور قاضی دادگاه مدعی شد كه همسرش به مرور زمان كچلی گرفته و حالا او نمی‌تواند این موضوع را تحمل كند.



مردی ۳۳ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.


این مرد در حضور قاضی شعبه ۲۳۸ این مجتمع مدعی شد كه همسرش به مرور زمان كچلی گرفته و در حال حاضر دیگر مویی بر سر، ابرو و مژه ندارد.



وی ادامه داد: با اینكه می‌دانم، می‌شود برای همسرم مو كاشت ولی نمی‌توانم با این موضوع كنار بیایم؛ من حاضر نیستم موی مصنوعی همسرم را تحمل كنم، همسرم هیچ بیماری ندارد بلكه فقط ارثی به این درد دچار شده است.



مرد گفت: من به خاطر اینكه همسرم را دوست دارم، می‌خواهم از او زودتر جدا شوم تا هیچ‌گاه به او سركوفت نزده و تحقیرش نكنم.



زن ۳۱ ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: طلاق شوهرم خود یك سركوفت و تحقیر بزرگ است و او این موضوع را درك نمی‌كند. من دوست ندارم از شوهرم جدا شوم و حاضر هستم تحت درمان یا كاشتن مو قرار بگیرم ولی از شوهرم جدا نشوم.



مرد در حضور قاضی اضافه كرد: من دیگر طاقت ندارم و باید از همسرم جدا شوم اگر در كنار او بمانم سركوفت بیشتری به او می‌زنم و رفتار من با او باعث می‌شود، همسرم افسرده یا بیماری اعصاب بگیرد.



وی خطاب به زن ادامه داد: خواهش می‌كنم از زندگی من برو بیرون تا هم خودت و هم من با آرامش زندگی كنیم.



زن خطاب به مرد گفت: این موضوع را قبول می‌كنم ولی هیچگاه این سنگدلی و خودخواهی‌ تو را از ذهنم نمی‌توانم پاك كنم.



مرد بیان كرد: من تمام حق و حقوق زنم را می‌دهم ولی دیگر نمی‌خواهم در كنارش زیر یك سقف زندگی كنم.


قاضی رسیدگی كننده به این پرونده با وساطت خود نتوانست مانع از جدایی این زوج شود، بنابراین حكم طلاق صادر شد..../ خبرگزارى فارس