ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاع خلیل‌زاده هم سرباز شد


مدافع تیم فوتبال سپاهان در لیست بازیکنانی قرار گرفت که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (شنبه) نام 27 بازیکنی که به صورت قطعی کارت معافیت‌شان باطل شده از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد تا این بازیکنان وضعیت خدمتی‌شان را مشخص کنند.

در بین این اسامی چهره‌های سرشناسی دیده می‌شد و شاید خیلی‌ها به دنبال نام شجاع خلیل‌زاده هم بودند اما این بازیکن جایی در این لیست 27 نفره نداشت تا صبح امروز رئیس سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کند مدافع تیم سپاهان نیز سرباز است و باید وضعیت خدمت مقدس سربازی‌اش را مشخص کند.

مهدی تاج که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد ضمن تأکید بر اینکه 27 بازیکن کارت معافیت‌شان باطل شده است، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته شجاع خلیل‌زاده هم سرباز است.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با بمب نقل انتقالات ایران و پرسپولیس شجاع خلیل زاده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجاع خلیل زاده به پرسپولیس نرفت


برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو سال دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

خبرگزاری مهر : برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو سال دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

 مسعود نظر زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر با امضای قراردادی یک ساله در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیراهن تیم مس کرمان را برتن خواهد کرد ضمن اینکه برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو فصل دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

حسن واحدی، قائم مقام باشگاه مس کرمان، ضمن تایید خبر فوق از تمدید قرار داد 5 بازین دیگر باشگاه مس کرمان خبرداد و گفت: به غیراز شجاع خلیل زاده، احمد حسن زاده، جلال کرمی، مصطفی شجاعی، آرمان شهداد نژاد و فرهاد سالاری پور نیز قراردادهای خود را با باشگاه مس کرمان تمدید کردند.