ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوستی شانس کسب مدال طلا را از دست داد


نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

تسنیم: نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

 نسرین دوستی در سومین مبارزه‌اش در بازی‌های آسیایی و در مرحله نیمه نهایی مقابل خوپووتس از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به فینال نرسید.

او در مرحله یک چهارم  نهایی، سوکا تندل از اندونزی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. دوستی در دیدار اولش هم مقابل جیویی کانگ از کره شمالی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسیده بود.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا توسط هادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزت‌الله اکبری از کسب مدال طلا بازماند



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی آزاد بازی های آسیای

 
 اخبار ورزشی - گزارش  از اینچئون
عزت‌الله اکبری از کسب مدال طلا بازماند

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با شکست در دیدار نهایی بازی های آسیایی از کسب مدال طلا باز ماند.

به گزارش  فارس از اینچئون، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی که از صبح امروز آغاز شده است، عزت‌الله اکبری نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار ‌نهایی مقابل حریف ازبک از کسب مدال طلا بازماند.

عزت الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 10بر صفر مقابل محمد اسد بات از پاکستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر 3  لی سانگ‌کیو از کره‌جنوبی را شکست داد و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

اکبری در فینال با نتیجه 3 بر 2 مقابل رشید قربان‌اف، دارنده برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و از کسب مدال طلا بازماند.

به گزارش فارس، پیش از این مسعود اسماعیل‌پور و رضا یزدانی در اوزان 61 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا رسیده بودند.


  اخبار ورزشی - فارس