ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی برای تماشای فینال به استرالیا می‌رود


پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان برای تماشای فینال جام ملت‌های آسیا بامداد فردا تهران را به مقصد استرالیا ترک خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: علی دایی پیشکسوت فوتبال کشورمان که برای تماشای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا به استرالیا دعوت شده، بامداد فردا پنجشنبه تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد تا پس از توقفی کوتاه در فرودگاه دبی عازم سیدنی استرالیا شود.

گفتنی است دایی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای فینال جام ملت‌های این دوره که در استرالیا برگزار می‌شود، دعوت شده است.

این دیدار روز شنبه میان تیم‌های استرالیا و کره جنوبی برگزار می‌شود و قضاوت این بازی را علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی داوران کشورمان بر عهده دارند.


ویدیو مرتبط :
تماشای فوتبال آقای علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهران مدیری به تماشای تئاتر علی نصیریان می‌رود



 

مهران مدیری به تماشای تئاتر علی نصیریان می‌رود

 

مهران مدیری با همراهی جمعی از بازیگران و عوامل مجموعه «قهوه تلخ» روز دوشنبه نهم آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران به تماشای نمایش «بازیگر و زنش» و «وقتی آدم خوابش می گیره» می‌نشینند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اجرای آخرین تئاترهای علی نصیریان که با کارگردانی محسن معینی در نیاوران به روی صحنه رفته از روز 17 مهر آغاز شده و تاکنون جمعی از هنرمندان پیشکسوتان و بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون از جمله عزت الله انتظامی، پرویز بهرام، قطب الدین صادقی، فرهاد آئیش، شهاب حسینی، مهناز افشار، محمد صالح علاء، مائده طهماسبی، هنگامه قاضیانی و مسعود فروتن تماشاگر این نمایش‌ها بوده‌اند.

عوامل مجموعه «قهوه تلخ» از جمله مهران مدیری، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سحر زکریا و علی لک پوریان نیز روز دوشنبه آخرین نمایش‌های علی نصیریان را در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به تماشا می‌نشینند.

دو نمایش «آدم خوابش می‌گیره» و «بازیگر و زنش» به غیر از شنبه‌ها هر شب ساعت 20 در سالن خلیج فارس به صحنه می‌رود.... / منبع: isna.ir