ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داوید ویا: مسی بهترین بازیکن دنیا است


داوید ویا مهاجم سابق باشگاه بارسلونا از لوئیز انریکه حمایت کرده و اعتقاد دارد او فرد مناسبی برای هدایت باشگاه است.

طرفداری: به گزارش الموندو، داوید ویا که در حال حاضر برای نیویورک سیتی بازی می کند، به تمجید از لیونل مسی پرداخته و هم چنین اعتقاد دارد که انریکه مارتینز مربی ایده آلی برای بارسلونا است.

ال گواخه می گوید: " در کل انریکه آماده مربیگری برای بارسلونا بود. او به عنوان یک بازیکن برای این باشگاه همه کار انجام داده است و حالا در سمت مربی گری می داند که چه باید بکند. مردم شهر بارسلونا و همینطور بازیکنان تیم به او علاقه دارند و من فکر می کنم سال بزرگی در انتظار بارسا خواهد بود."

داوید ویا که بهترین گل زن تاریخ تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود در مورد لیونل مسی گفت: " لیونل مسی، برای من بهترین فوتبالیست جهان است، نه صرفا به خاطر آن که گل های زیادی به ثمر می رساند، به این دلیل که کارهایی را در زمین می تواند انجام دهد، که من ندیدم بازیکن دیگر قادر به انجام آن ها باشد. لئو منحصر به فرد است و من فکر می کنم او همیشه بهترین بازیکن است.

من نمی دانم معیار اهدای جوایز چیست و چگونه برنده ها را انتخاب می کنند، برای من لیونل مسی همیشه بهترین بازیکن دنیا است."


ویدیو مرتبط :
مقایسه ی مسی و داوید ویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوید سیلوا: مسی بهترین بازیکن تاریخ است


به گزارش MARCA، رویارویی دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا در مرحله 1/16 پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم مانع تمجید داوید سیلوا از این فوق ستاره آرژانتینی نشد. او با انتخاب مسی به عنوان یکی از 11 بازیکن تیم رویایی خود گفت:

طرفداری: به گزارش MARCA، رویارویی دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا در مرحله 1/16 پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم مانع تمجید داوید سیلوا از این فوق ستاره آرژانتینی نشد. او با انتخاب مسی به عنوان یکی از 11 بازیکن تیم رویایی خود گفت:

" او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. گرچه شانس تماشای بازی بازیکنان گذشته را نداشته ام." این بازیکن در وبسایت شخصی خود در مورد انتخاب رونالدو به عنوان مهاجم تیم رویایی خود در کنار مسی اینگونه سخن گفت: " رونالدو بهترین مهاجمی است که من تا به حال دیده ام."

تیم رویایی سیلوا شامل ایکر کاسیاس، راموس و پویول به عنوان مدافعین مرکزی می شود. " در کنار راموس و پویول بازی کردم. با یکدیگر عناوین زیادی را کسب کردیم. به نظرم بهترین مدافعان جهان هستند. بازیکنانی فوق العاده و مدافعانی شجاع." دیگر بازیکنان تیم رویایی این هافبک خلاق منچسترسیتی، کافو، روبرتو کارلوس، ماکلله، ویرا، فیگو و لائودروپ هستند.

بارسلونا 24 فبریه میهمان منچسترسیتی خواهد بود و بازی برگشت 18 مارس در نیوکمپ صورت می گیرد. تقابل این دو تیم یکی از جذاب ترین مسابقات این دور لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.